میزان بارش در دستگرد نیکشهر به 186 میلی متر رسید

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش باران در ایستگاه بارانسنجی دستگرد نیکشهر به 186 میلی متر رسید.

میزان بارش در دستگرد نیکشهر به 186 میلی متر رسید

محمود دیانتی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه همچنان بارش باران در بیشتر نقاط استان ادامه دارد، اضافه نمود: بر اساس جدیدترین اطلاعات دریافتی از ایستگاه های بارانسنجی استان پس از دستگرد، از ایستگاه های بنت نیکشهر 140، بزمان 74، دلگان، 65، محمد آباد کورین زاهدان 60، گوهرکوه خاش 53، توکل آباد شورک زاهدان 52.4، مرکز تحقیقات زاهدان 48 میلی متر باران گزارش شده است.

وی بیان اینکه در مرکز تحقیقات هواشناسی استان واقع در بلوار خلیج فارس نیز تا ساعت 10 صبح امروز 48 میلی متر باران باریده است، گفت: میزان بارندگی در فرودگاه زاهدان نیز تا کنون 28 میلی متر اندازه گیری شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ارتباط تعدادی از ایستگاه های بارانسنجی استان مانند توتان در نیکشهر و شهر فنوج قطع است که به محض برقراری، اطلاعات آن اعلام می شود.

دیانتی ادامه داد: سامانه بارشی فعلی قوی ترین سامانه بارشی امسال استان است که دامنه فعالیت و ارتفاع ریزش های آن طی چند سال اخیر کم سابقه بوده است.

وی در بخش دیگری گفت: همچنان تا اوایل صبح یکشنبه سامانه بارشی در استان فعال است و بارش های قابل توجه به همراه دارد. بنابراین توصیه می شود در زمان فعالیت سامانه بارشی از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب و از سفرهای غیر ضرور پرهیز شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 314

به "میزان بارش در دستگرد نیکشهر به 186 میلی متر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان بارش در دستگرد نیکشهر به 186 میلی متر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید