نسیم زندگی برنامه زنده شبکه سحر شد

به گزارش مجله بای بلاگ، برنامه زنده تلویزیونی نسیم زندگی با شعار جدید همه چیز درباره یک چیز، تیرماه به خانه های اردو زبانان خواهد رفت.

نسیم زندگی برنامه زنده شبکه سحر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در سری جدید برنامه تلویزیونی نسیم زندگی به تهیه کنندگی رضا داستانی، بحث آموزش، نگاه چند زاویه ای به یک موضوع مورد بحث را به شیوه بسیار جذاب و با اطلاعات جامع و کامل به مخاطبان خود ارائه خواهد نمود.

این برنامه به موضوعاتی چون؛ نان، آب، سفر، غذا، گل، لباس، سیگار، شروع و غیره، نگاه چند بعدی داشته و اطلاعات مختلف را حول محور یک موضوع به مخاطبان عرضه می نماید. به عنوان مثال؛ در بحث مربوط به شیرینی از زاویه مهارت های زندگی در شیرین کردن روابط طرفین، طرز تهیه شرینی، مضرات شیرینی و راه های مقابله با دیابت و غیره آنالیز خواهد شد.

در ادامه با افرادی که در این رابطه مهارت هایی کسب نموده اند نیز ارتباط برقرار خواهد شد تا تجربیات ارزشمند خود را در مورد موضوع مطروحه به مخاطبان انتقال دهند.

سفر، آیتم دیگری در برنامه است که دوربین فرد پاکستانی را در سفر خود که از تهران شروع می گردد همراهی می نماید. در طول این سفر که به شهرهای قم، کاشان، اصفهان، شیراز انجام می پذیرد به جزئیات سفر از جمله هزینه سفر، هتل های در دسترس، فرهنگ ، صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری آن شهر، اشاره خواهد شد.

آیتم های گرافیکی بخش دیگری است که در برنامه نسیم زندگی در مورد فرهنگ، صنایع دستی ایرانیان، اطلاعات پزشکی و غذایی، معلومات مفیدی را در اختیار بینندگان قرار خواهد داد.

نسیم زندگی با اجرای سیدرضا نقوی و ربیعه نقوی از 10 تیرماه، همه روزه ساعت 18 به مدت 50 دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2710

به "نسیم زندگی برنامه زنده شبکه سحر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسیم زندگی برنامه زنده شبکه سحر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید