نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران حضوری و مجازی؛ 5 تا 8 اسفند

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، ماه آینده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همزیستی با ویروس کرونا به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران حضوری و مجازی؛ 5 تا 8 اسفند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، آقای، ولی تیموری گفت: طبق تصمیم گیری شورای سیاست گذاری نمایشگاه های گردشگری کشور و برنامه ریزی به عمل آمده، مقرر است نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از تاریخ 5 تا 8 اسفند 1399 (26-23 فوریه 2021) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار گردد.

او با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم به ذینفعان داخلی و خارجی برای حضور و مشارکت در نمایشگاه انجام گرفته است، اضافه کرد: به منظور عمل به شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و به دنبال انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط در این زمینه، رعایت دستورالعمل های برگزاری نمایشگاه ها در دوران شیوع بیماری و حفظ سلامت غرفه داران و بازدید نمایندگان، بازدید حضوری از نمایشگاه فوق الذکر به شکل کنترل شده و با انجام پیش ثبت نام در قالب سهمیه های محدود روزانه امکان پذیر خواهد بود.

معاون گردشگری در تشریح چگونگی برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی گفت: هم اکنون پلتفورمی به صورت دو بعدی و سه بعدی برای شرکت نمایندگان در قالب غرفه دار و بازدید نماینده در نظر گرفته شده است و همانند نمایشگاه حقیقی، امکان ثبت نام، آشنایی با تعرفه ها، طراحی و غرفه آرایی، تبادل اطلاعات، امکان گفت و گوی برخط و ... مهیا شده است.

آقای تیموری همچنین در مورد امکان برگزاری حضوری نمایشگاه تأکید کرد: در طراحی یکسان غرفه ها جداسازی بین بازدید نمایندگان و غرفه داران ملاحظات لازم مدنظر قرار گرفته است. همچنین احتیاج است بازدید نمایندگان پیشتر در سایت مجری نمایشگاه ثبت نام نموده و ضمن احراز هویت با صدور کارت بارکددار بر اساس ظرفیت هر سالن امکان بازدید داشته باشند.

او با اشاره به اینکه 12هزار متر برای غرفه های نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران پیش بینی شده است، تأکید کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با سازمان بین المللی نمایشگاه ها، اصول و پروتکل های برگزاری نمایشگاه در شرایط خاص بحران کرونا در سطح جهانی دریافت و در دستور کار قرار گرفته است.

آقای تیموری در ادامه اظهار داشت: اغلب نمایشگاه هایی که در ایام انتشار بحران کرونا برگزار می گردد، ویژه متخصصان است. در نمایشگاه پیش رو نیز به دلیل رعایت شیوه نامه ها، بیشتر بخش هایی که امکان برگزاری نیست قطعا حذف می شوند و نمایشگاه بیشتر جنبه تخصصی خواهد داشت.

معاون گردشگری همچنین گفت: در صورت وقوع شرایط فوق العاده و نبود امکان برگزاری حضوری نمایشگاه پیش رو، مبتنی بر شرایط حاکم بر انتشار ویروس کرونا و مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آن ایام خاص، امکان انعطاف در برگزاری نمایشگاه لحاظ شده است تا تحت این شرایط تمرکز اصلی بر بخش مجازی باشد.

متقاضیان و علاقه مندان برای ثبت نام همزمان در دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه می توانند به تارنمای مربوطه به نشانی www.ihcx.ir مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات تکمیلی با شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی به شماره 9-88678946 تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5985

به "نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران حضوری و مجازی؛ 5 تا 8 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران حضوری و مجازی؛ 5 تا 8 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید