هتل امبسدور وین؛ Ambassador Wien، تصاویر

به گزارش مجله بای بلاگ، این هتل معروف و بسیار کلاسیک در قلب شهر وین قرار گرفته است و دارای امکانات بسیار زیادی برای رفاه حال مسافران خویش است. در نظرسنجی های اجرا شده درباره میزان رفاه و راحتی هتل، این هتل از نظر مراجعانش دارای جایگاه بسیار خوبی است.

هتل امبسدور وین؛ Ambassador Wien، تصاویر

خدمات رفاهی هتل امبسدور وین

این هتل 5 ستاره در سال 1898 میلادی تاسیس شده است و مهمانان معروفی همچون مارک تواین و مارلین دیتریش را در خود پذیرا بوده است. پذیرش در این هتل 24 ساعته است و شما و هر وقت که به قسمت رزرویشن این هتل مراجعه کنید حتما با یکی از پرسنل آموزش دیده این هتل اروپایی رو در رو خواهید شد. تمامی پرسنل این هتل به زبان های فرانسوی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و شما می توانید به یکی از این 3 زبان با آنان ارتباط بر قرار نمایید.

اگر شما از دسته افرادی هستید که حیوان خانگی دارید و می خواهید در سفرتان آن را به همراه خود بیاورید، باید بگوییم که اگر این هتل مجلل را برای اقامت انتخاب کرده اید این اجازه را دارید تا مطابق با قوانین هتل، حیوان خود را به همراه داشته باشید. توجه داشته باشید که در فضاهای عمومی این هتل، استعمال دخانیات ممنوع است و مسافران و مراجعان اجازه استفاده از هر نوع دخانیاتی را در داخل این هتل ندارند.

سیستم برق هوشمند، دوربین های مدار بسته، هواساز، سیستم تنظیم دمای اتوماتیک، اتاق های ضد صدا، حمل و بسته بندی بار در این هتل برای مسافران در دسترس و موجود است.

امکانت اتاق

روزانه اتاق های این هتل نظافت می شوند. شما می توانید در این هتل از خدماتی همچون خشکشویی و اتوشویی این هتل در صورت نیاز درخواست و استفاده نمایید. از قلم نیاندازید که در این هتل اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل در دسترس است و شما به صورت نامحدود می توانید از آن استفاده نمایید.

اگر بخواهید می توانید از سرویس شاتل فرودگاهی و دیگر خدمات شاتل این هتل برای دیگر مسیرها استفاده نمایید.

یکی از خدماتی که در این هتل برای مسافران خارجی موجود است و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است، وجود صرافی و همچنین گیشه بانک در این هتل است تا مسافران به سرعت و سهولت به کارهای مالی خود رسیدگی نمایند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که برای اقامت در این هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 21 شب و برای خروج نهایی از هتل و پس دادن اتاق از ساعت 7 صبح الی 11 ظهر وقت دارید.

امکانات تفریحی هتل امبسدور وین

این هتل مجلل دارای امکانات تفریحی مختلفی برای مسافران و مراجعات خود است و تلاش داذرد تا آن ها را در نهایت رضایت در هتل خود اسکان دهد. از جمله امکانات تفریحی که در این هتل وجود دارد می توان به مجموعه ورزشی این هتل اشاره نمود. رستوران این هتل را حتما در طول دوره اقامت خود امتحان نمایید.

می توانید از منوهای مختلف این هتل همچون؛ منوی اروپایی و منوی مخصوص بچه ها و منوهای دیگر رستوران این هتل همچون منوی مخصوص افراد گیاهخوار را امتحان نمایید زیرا از بهترین و تازه ترین مود غذایی در این هتل استفاده می گردد و از طریق بهترین سرآشپزان جهان هم طبخ می گردد.

در ضمنً اگر بخواهید می توانید صبحانه خود را در اتاق صرف کنید. در آخر پیشنهاد می کنیم که حتما از نوشیدنی های گرم این هتل و مخصوصا قهوه های آن بنوشید زیرا قهوه های این هتل، طرفداران مخصوص به خودش را دارد.

رستوران هتل

رستوران امبسدور: این رستوران دارای منویی با غذاهای بسیار خوشمزه اروپایی است و برای وعده ناهار، پذیرای مهمانان و مراجعان است.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق و سوئیت هتل هتل امبسدور وین دارای طراحی زیبا و راحت و در عین حال مدرن هستند. هر کدام از اتاق های این هتل تلویزیون های صفحه تخت و ماهواره ای هستند. درباره اتاق های این هتل یکی از نکاتی که بسیار شاخص است، تزئین جداگانه و خاص با آثار هنری مختلف است.

دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر، از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشد.

اتاق ها

اتاق های کلاسیک دابل (Classic Double Room): این اتاق های دارای مساحتی برابر با 25 متر می باشد و ظرفیت 2 نفر را در خود دارد. در این اتاق ها، 1 تخت خواب 2 نفره و یا یا 2 تخت یک نفره قرار گرفته است.

اتاق های بیزینس دابل (Business Double Room): این اتاق های دارای مساحتی برابر با 35 متر می باشد و ظرفیت 2 نفر را در خود دارد. در این اتاق ها، 1 تخت خواب 2 نفره و یا یا 2 تخت یک نفره قرار گرفته است.

آپارتمان با دید کامل شهری (Apartment with City View): این اتاق های دارای مساحتی برابر با 42 متر می باشد و ظرفیت 2 نفر را در خود دارد. در این اتاق ها، 1 تخت خواب 2 نفره قرار گرفته است. این اتاق ها در طبقات بالای ساختمان هتل قرار گرفته اند و دارای دید وسیع شهری هستند.

فاصله هتل امبسدور وین تا جاذبه های وین

مدرسه اسپانیایی سوارکاری: این منطقه، 4.6 کیلومتر دورتر بوده که 12 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

مجموعه گرابن: این مجموعه 3.1 کیلومتر دورتر بوده که 11 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

کلیسای جامع استفان: این موزه 1.3 کیلومتر دورتر بوده که 3 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

مجموعه برگارتن: این مجموعه معروف 5.9 کیلومتر دورتر بوده که است و 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

مجموعه رینگ استراس: این تالار تاریخی 3.7 کیلومتر دورتر بوده که 14 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

مجتمع تاریخی بلودر: این کلیسا 5.5 کیلومتر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

هاندرواسرهاس: این باغ وحش 5.7 کیلومتر دورتر بوده که 18 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

کاخ سلطنتی هافبرگ: این کلیسا 4.2 متر دورتر بوده که 14 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

کاخ شونبرن: این باغ 3.7 کیلومتر دورتر بوده که 12 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8116

به "هتل امبسدور وین؛ Ambassador Wien، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل امبسدور وین؛ Ambassador Wien، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید