هتل کرمان بلازور ، آنتالیا

به گزارش مجله بای بلاگ، اقامتگاه و اسپای کرمان بلازور (Belazur Resort & Spa) واقع در آنتالیا در ترکیه، مکان جالبی برای اقامت، تفریح و سرگرمی است.

هتل کرمان بلازور ، آنتالیا

این هتل که در کنار ساحل و در فضایی به مساحت تقریبی 40 هزار مترمربع با معماری زیبا بنا شده، 480 اتاق در تیپ های استاندارد و خانوادگی (Family) دارد.

بنا به گفته سایت هتل به آدرس kirmanhotels.com در این هتل چندین بار و رستوران سفارش از منو (A la carte) فعالیت می کند.

رستوران عثمانی (Ottoman) ویژه سرو غذاهای ترکی، رستوران آسیا (Asya) ویژه سرو غذاهای آسیایی و رستوران بین المللی هتل نیز - همانطور که از نامش بر می آید - به ارائه غذاهای بین المللی می پردازد.

در شبانه روز هر گوشه و کنار این هتل میزبان برنامه های نمایشی و سرگرم کننده است، که از آن جمله برنامه های انیمیشن و شوهای شبانه قابل ذکر است.

مهمانان هتل علاوه بر انجام ورزش هایی همچون تنیس، والیبال ساحلی، بوچیا، مینی فوتبال، کریکت، ژیمناستیک، تیراندازی با تیر و کمان، بدمینتون، دارت و شافل بورد، می توانند از پرداختن به ورزش های آبی از قبیل واترپولو، قایق سواری و جت اسکی نیز لذت ببرند.

دیگر امکانات هتل: پارک آبی با 9 سرسره آبی و یک استخر بزرگ، باشگاه ویژه بچه ها و نوجوانان، اسپا، مرکز تناسب اندام و....

هتل از فرودگاه آنتالیا تقریباً 40 کیلومتر فاصله دارد. ضمناًً Belek و Boğazkent که در نزدیکی بلازور قرار دارند، مکان های مناسبی برای خرید محسوب می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: لست سکند
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 73

به "هتل کرمان بلازور ، آنتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل کرمان بلازور ، آنتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کرمان بلازور ، آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید