هتل 5 ستاره هیلتون بالی ریزورت، اقامت در طبیعت خیره کننده اندونزی

به گزارش مجله بای بلاگ، کیفیت هتل های زنجیره ای هیلتون همیشه زبانزد همگان به ویژه مهمانانی است که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اند. این هتل بی نظیر با نمایی خارق العاده بر بالای پرتگاهی به ارتفاع 40 متر قرار گرفته است و نمایی رو به اقیانوس هند دارد. ریزورت نیز دارای فضایی اسرار آمیز در اندونزی دارد که طبیعتی زیبا و مسحور کننده دل هر گردشگری را می برد، در سفرتان به اندونزی با خرید بلیط هواپیما بالی خودتان متوجه صمیمیت و مهمان نوازی این شهر توریستی خواهید شد که آرامشی برایتان به ارمغان می آورد. این هتل نیز در ناحیه ای قرار گرفته است که برای دسترسی به ساحل تنها احتیاج به 6 دقیقه پیاده روی دارید.

هتل 5 ستاره هیلتون بالی ریزورت، اقامت در طبیعت خیره کننده اندونزی

امکانات کلی هتل هیلتون بالی

هتل هیلتون بالی ریزورتدارای استخر روباز، سالن بدنسازی و زمین تنیس، محوطه ای برای بازی بچه ها و امکانات ماساژ است. خدماتی چون شاتل فرودگاهی با هزینه مربوطه، روم سرویس، اجاره ماشین، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، خدمات نگهداری بچه ها انجام می گیرد و خدماتی چون لباسشویی، خشکشویی و اتوکشی و واکس در این هتل با پرداخت هزینه امکان پذیر است. همچنین سالن کنفرانس برای سفرهای کاری شما در اختیارتان قرار می گیرد.

اتاق های مخصوص برای افراد سیگاری و امکاناتی برای افراد ناتوان جسمانی و آسانسور نیز در این هتل وجود دارند. کارکنان این هتل به زبان های چینی، ژاپنی، اندونزیائی و انگلیسی تسلط دارند. هنگام رزرو هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند.

انواع اتاق در هتل هیلتون بالی

در هتل هیلتون بالی ریزورت408 اتاق وجود دارد که انواع مختلفی دارند؛ در ادامه به انواع اتاق ها می پردازیم: اتاق دولوکس کینگ با چشم انداز اقیانوس، اتاق اکسکیوتیو کینگ با دسترسی به استخر، اتاق اکسکیوتیو کینگ با چشم انداز اقیانوس، سوئیت تک خوابه کینگ با چشم انداز اقیانوس، اتاق مهمان کینگ با چشم انداز باغ، اتاق خانواده کینگ، سوئیت دولوکس دو خوابه با چشم انداز اقیانوس، ویلا تک خوابه کینگ با استخر، اتاق دولوکس توئین با چشم انداز اقیانوس، اتاق اکسکیوتیو توئین با دسترسی به استخر، اتاق اکسکیوتیو توئین با چشم انداز اقیانوس، سوئیت تک خوابه توئین با چشم انداز اقیانوس، اتاق مهمان توئین با چشم انداز باغ، برج کینگ بر روی پرتگاه با چشم انداز های باغ و استخر و اقیانوس، برج توئین بر روی پرتگاه با چشم انداز های استخر و اقیانوس.

امکانات اتاق های هتل هیلتون بالی

اتاق های هتل Hilton Bali Resort دارای بالکن با چشم اندازی خیره کننده از باغ و اقیانوس هستند. در هر یک از اتاق ها، تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز موجود هستند. تمامی اتاق ها به صورت استاندارد ساخته شده اند و در کف اتاق ها با چوب صیقلی پوشانده شده است تا هم محیط را گرم نگه دارد و هم سبک استوایی اجرا گردد. هر اتاق شامل نظافت روزانه به صورت رایگان همراه با یک بالکن اختصاصی و سیستم تهویه هوا، سشوار، یخچال، گاوصندوق، مینی بار، وان حمام و دوش و سرویس بهداشتی است. اتاق های هتل هیلتون بالی ریزورتسوپر لوکس و مجهز بوده و با بهترین امکانات آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

رستوران های هتل هیلتون بالی

در رستوران های هتل هیلتون بالی ریزورتمی توانید انواع غذاهای ایتالیایی، اندونزیی، ژاپنی و اروپایی میل کنید. رستوران ساحلی نیز با منظره اقیانوس هند و غذاهای دریایی و گوشتی آماده پذیرایی از مسافران است.

امکانات تفریحی در هتل هیلتون بالی

در هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تفریحاتی مانند شترسواری، باشگاه ورزشی و زمین تنیس، سالن اسپا و خدمات ماساژ مهیا شده است. در این هتل امکانات تفریحی ویژه ای برای بچه ها نیز فراهم شده است. همچنین برای به دست آوردن آرامش می توانید از جایگاه های آفتاب گیری در ساحل یا کابین های اختصاصی ساحلی بهره ببرید و به آرامش برسید.

امکانات فضای بازهتل هیلتون بالی

در هتل هیلتون بالی ریزورتمنطقه ای برای پیک نیک در نظر گرفته شده است که جایگاه و مبلمان برای استراحت شما در نظر گرفته شده است. همچنین جایگاه های آفتاب گیری همراه با تراس و باغ جزو امکانات فضای بیرونی هتل محسوب می شوند. امکاناتی مانند کرایه دوچرخه نیز برای استفاده در محیط اطراف وجود دارد.

امکانات ورزشی هتل هیلتون بالی

علاوه بر وجود دو استخر در هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت می توان به باشگاه بدنسازی، کلاس های یوگا، ماساژ های مخصوص برای کل بدن یا تک تک اعضای بدن اشاره نمود.

فاصله هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تا ساحل پانداوا: 8.5 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تا پارک آبی واتربوم بالی: 17 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تا معبد اولو واتو: 18.1 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تا خانه پورا لوهور اولاووتا: 18.1 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تا ساحل سانور: 21.3 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون بالی ریزورتریزورت تا معبد پورا بساکی: 24.8 کیلومتر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3598

به "هتل 5 ستاره هیلتون بالی ریزورت، اقامت در طبیعت خیره کننده اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره هیلتون بالی ریزورت، اقامت در طبیعت خیره کننده اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید