هدیه ژاوی به رئال مادرید

به گزارش مجله بای بلاگ، تیم های فوتبال سویا و بارسلونا در هفته نوزدهم لالیگا به تساوی یک، یک رسیدند.

هدیه ژاوی به رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، سویا و بارسلونا بامداد چهارشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این ملاقات حساس و دیدنی با تساوی یک، یک دو تیم به سرانجام رسید.

سویا که این فصل خوب ظاهر شده و نزدیک ترین تعقیب کننده رئال مادرید صدرنشین است، در دقیقه 32 به وسیله پاپو گومز روی کرنر تمرین شده به گل نخست رسیدند. این بازی اما در همان نیمه نخست به تساوی کشیده شد جایی که آرائوخو با ضربه سر، کرنر ارسالی دمبله را به گل تبدیل کرد.

بارسلونای ژاوی در این ملاقات بسیار خوب ظاهر شد و توانست موقعیت های خطرناکی روی دروازه سویا ایجاد کند. بعلاوه در این ملاقات عثمان دمبله، نشانی هایی از دوران جوانی اش را نشان داد و عملکرد بسیار خوبی داشت.

با این حال اخراج کونده، مدافع سویا در این ملاقات باعث شد که شاگردان لوپتگی دفاع سازمان یافته ای از خود نشان دهد و اجاز گل زنی مجدد به بارسایی ها را ندهد.

با این نتیجه سویا و بارسلونا به ترتیب با 38 و 28 امتیاز در رده های دوم و هفتم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفتند. توقف سویا مقابل بارسلونا به نفع رئال مادرید شد و شاگردان آنچلوتی شانس افزایش اختلاف امتیاز با تیم دوم (سویا) را دارند. البته این موضوع منوط به پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8642

به "هدیه ژاوی به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه ژاوی به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید