هفته سوم آذر ، گزارش فروش گیشه های سینما

به گزارش مجله بای بلاگ، فروش 21 میلیاردی تا هفته سوم آذر ماه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان بیشتر است. این در حالی است که حدود یک میلیون و 900 هزار نفر مخاطب از ابتدای این ماه به سینماها آمدند و در سال گذشته در آذر ماه حدود دو میلیون نفر.

هفته سوم آذر ، گزارش فروش گیشه های سینما

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آمار و اطلاعات موجود در سامانه فروش سینمای ایران میزان فروش فیلمهای سینمایی سومین هفته آذر به این توضیح است:

فیلم خداحافط دختر شیرازی ساخته افشین هاشمی با در اختیار داشتن 39 سالن سینمایی پس از یک هفته اکران 93 میلیون و 650 هزار تومان فروش داشته و هفت هزار مخاطب پای تماشای این فیلم نشستند.

  • گیشه پاییز | 7 میلیارد تومان کاهش فروش سینماها

انیمشین سینمایی آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر که از 6 آذرماه روی پرده سینماها رفته با اکران در 33 سالن سینمایی تا امروز به فروش 188 میلیون و 650 هزار تومانی رسیده و 14 هزار مخاطب داشته است.

  • مجله سینمای ایران

فیلم سینمایی لیلاج داریوش کمک پس از گذشت دو هفته از شروع نمایش خود در سینماها با جذب 6هزار مخاطب به فروشی حدود 74 میلیون تومانی رسیده. این فیلم سینمایی تا امروز در 43 سینما نمایش داشته است.

فیلم اکشن معکوس پولاد کیمیایی با در اختیار داشتن 54 سالن سینمایی در کشور و پس از گذشت دو هفته اکران با جذب 9هزار نفر مخاطب به فروش 115 میلیون و 740 تومانی دست یافت که از این مقدار 68 میلیون تومان سهم فروش در تهران بوده است.

کمدی چشم و گوش بسته ساخته فرزاد موتمن پس از بیش از یک ماه اکران و نمایش در 177 سالن سینمایی 510 هزار مخاطب را به سینما کشاند و به فروشی 6 میلیاردی رسید که نیمی از این مقدار حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است.

فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند که اکرانش را از نیمه آبان ماه در سینماها شروع کرد با جذب 54هزار مخاطب و نمایش در 87 سینما 693 میلیون تومان فروش داشته است.

کمدی مطرب مصطفی کیایی با نمایش در 186 سالن سینمایی و شروع اکران از نیمه آبام ماه با جذب نزدیک به دو میلیون مخاطب 21 میلیارد و 393 میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار 12 میلیارد سهم فروش در سینماهای تهران بوده است.

انیمشین بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی، فیلم تخیلی تورنادو سید جواد هاشمی و فیلم نوجوان منطقه پرواز ممنوع ساخته امیر داسارگر که نمایش خود را از نیمه آبان ماه در سینماهای سراسر کشور شروع نموده اند، به ترتیب بیش از یک میلیارد تومان، 546 میلیون تومان و دو و نیم میلیارد تومان فروش داشته اند.

و دو فیلم سینمایی جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و فیلم 23 نفر ساخته مهدی جعفری از امروز 20 آذرماه روی پرده های سینما رفتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6

به "هفته سوم آذر ، گزارش فروش گیشه های سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سوم آذر ، گزارش فروش گیشه های سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید