هواشناسی ایران 99، 2، 22، سامانه بارشی جدید در راه است، پیش بینی تداوم بارش ها تا پنجشنبه

به گزارش مجله بای بلاگ، سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور و تداوم بارش ها تا پنجشنبه در برخی مناطق خبر داد.

هواشناسی ایران 99، 2، 22، سامانه بارشی جدید در راه است، پیش بینی تداوم بارش ها تا پنجشنبه

تسنیم: بر اساس تحلیل جدیدترین نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش ها ادامه خواهد داشت و در بخش هایی از مرکز و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده است. شدت بارش های امروز برای شمال استان خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.

فردا سه شنبه بارش در سواحل شمالی و شمال شرق ادامه خواهد داشت و به تدریج تا اوایل وقت چهارشنبه سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب کشور بارش در شمال غرب آغاز خواهد شد. روز پنجشنبه در شمال غرب بارش پراکنده و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه برای بیشتر مناطق کشور جو پایداری پیش بینی شده است. امروز برای تهران، غرب و جنوب غرب، اصفهان، مرکزی، سمنان و خراسان رضوی و فردا برای تهران، خوزستان، بوشهر، شرق یزد، شرق کرمان و نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده است.

امروز نواحی مرکزی خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2152

به "هواشناسی ایران 99، 2، 22، سامانه بارشی جدید در راه است، پیش بینی تداوم بارش ها تا پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی ایران 99، 2، 22، سامانه بارشی جدید در راه است، پیش بینی تداوم بارش ها تا پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید