واکنش فدراسیون کشتی به مرد تبر به دست ، بعد از تماشا فیلم کلانتری از او تقدیر کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، هفته گذشته فیلمی از یک درگیری در مسابقات کشتی منتشر شده بود که حالا با واکنش رییس سازمان لیگ روبرو شده است.

واکنش فدراسیون کشتی به مرد تبر به دست ، بعد از تماشا فیلم کلانتری از او تقدیر کرد

به گزارش خبرنگاران حمید کمک در خصوص فیلم هایی که از حاشیه مسابقات لیگ دسته یک کشتی در فضای مجازی منتشر شده، گفت: به ظن همه کارشناسان و بزرگان کشتی، مسابقات لیگ دسته اول در حد لیگ برتر به انجام رسید و حتی ما از بعضی تیم ها درخواست داشتیم که کشتی گیر خارجی بگیرند. بسکمک از تیم ها در پی این هستند که در لیگ برتر هم شرکت نمایند. به چند تیم تازه وارد هم اعلام کردیم که برای گرفتن سهمیه لیگ برتر، کارشان را از لیگ یک آغاز نمایند، ضمن اینکه به آنها نامه دادیم که باید آورده خودشان را معین نمایند. کف بودجه تیم لیگ فزونی باید 4 میلیارد تومان باشد که توان هزینه اجرایی و تعهد به قراردادهایش را داشته باشد.

وی ادامه داد: با تجربیاتی که از گذشته داشتیم، برای آنکه جایگاهی به لیگ مان بدهیم و هم تیم های حاضر در لیگ ثبات حضور داشته باشند و تمام چیزهایی که قبلاً در لیگ محل مناقشه بود ضابطه مند گردد اقدام به برگزاری لیگ دسته اول کردیم. درگیری هم از گذشته در بعضی مسابقات ایجاد می شد، این بار هم حاشیه هایی وجود داشت اما به آن شدتی که بعضی روی آن مانور می دهند، نبود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی که ادعا شده فردی با تبر در سالن کشتی درگیری ایجاد نموده است، گفت: می توانید همین فیلم را تا آخر ببینید، چیزی که مدعی شده اند تبر است، پایه جایگاه است. با یک زوم ساده هم این مسئله معین می گردد. فیلم این حاشیه ها را برای ما فرستادند، موضوع پیگیری شد و کسانی که ایجاد حاشیه نموده بودند، از مرحله نیمه نهایی محروم شدند و پرونده هم به کمیته انضباطی رفت. همه آنها از دور بعد محروم هستند تا جلسه انضباطی برگزار گردد، بعد از 20 دقیقه نظم بر سالن حکمفرما و مسابقه برگزار گردید.

کمک مطرح نمود: همان کسی که مدعی شده اند تبر به دست دارد، مسئول انتظامات سالن بود، اتفاقاً از گیلان که تماس گرفتند گفتند از این فرد به خاطر برقراری نظم از سوی کلانتری کیاشهر تقدیر و تشکر شده است. چیزی هم که دست این فرد بود پایه یک جایگاه پلاستیکی بود. متأسفانه با بی اخلاقی جایگاه به تشک پرت شده که یکی از پایه هایش شکسته و این فرد، پایه جایگاه را پشت بنرها می اندازد اما آخرین قسمت از قصد از فیلم منتشرشده کات شده است.

کمک با تأکید بر اینکه با برگزاری لیگ دسته اول بسکمک از استان ها این روزها درگیر کشتی و مسابقه شده اند، اعلام نمود: تا اینجای کار و در مرحله گروهی، 48 مسابقه تیم به تیم با 480 کشتی گیر فرنگی و بعلاوه 56 مسابقه تیمی با 560 کشتی گیر آزاد کار برگزار کردیم. در مجموع 104 مسابقه تیمی و 1040 کشتی برگزار گردیده که دوستان اینها را ندیدند که 17 استان درگیر مسابقات لیگ شده و این تعداد مسابقه برگزار گردیده است. درواقع موارد مثبت دیده نشده و به حواشی پرداختند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8809

به "واکنش فدراسیون کشتی به مرد تبر به دست ، بعد از تماشا فیلم کلانتری از او تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به مرد تبر به دست ، بعد از تماشا فیلم کلانتری از او تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید