پارک آبی دبی ، شهر موج های هیجان انگیز

به گزارش مجله بای بلاگ، بیشترین سرگرمی مخصوص بچه ها و خانواده ها در بخش دریاچه یوها قرار گرفته است. بیش از 100 بازی مختلف که والدین هم می توانند در کنار فرزندان خود تفریح نمایند.

پارک آبی دبی ، شهر موج های هیجان انگیز

پارک های آبی و شهربازی های شاخص جهان برای گردشگرانی که با فرزندانشان سفر می نمایند یکی از شاخص ترین مقاصد گردشگری است، هواداران زیادی دارد و از بهترین انتخاب هاست. یکی از مشهورترین اماکن تفریحی، پارک آبی دبی با نام وایلد وادی است. وسایل بازی آبی متعددی دارد که هر یک از آن ها در نوع خود بی نظیر است.

پارک آبی دبی

پارک وایلد وادی، هفتمین پارک آبی برتر جهانست و بزرگترین استخر موج خاورمیانه را دارد. یکی از مهم ترین جاهای دیدنی دبی است و امکانات رفاهی و تفریحی قابل توجهی در این پارک فراهم شده است. جزء ده پارک آبی برتر جهان است که در یکی از بهترین مناطق دبی، در ساحل جمیرا، مقابل هتل برج العرب واقع شده است و گردشگران را به شور و هیجان وامی دارد. در سال 1999 میلادی و در فضایی باز ساخته شده است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر مقاصد تفریحی دبی مکان های تفریحی دبی را بشناسید را مطالعه کنید.

این پارک حدود 30 نوع سرگرمی دارد که سرسره 33 متری، استخر موج و ساحل حمام آفتاب آن جزء شناخته شده ترین ها است. به علاوه گواهینامه ایزو (ISO) را از آن خود نموده که نشان می دهد این مجموعه تفریحی به صورت کاملاً استاندارد ساخته شده است.

وسایل بازی پارک آبی وایلد وادی دبی

  • سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا | Jumeirah Sceirah

    جمیرا سکیرا، محبوب ترین سرسره وایلد وادی است. دو محفظه دارد و وقتی وارد آن شوید شمارش معکوس اعلام می گردد و قبل از آن که آمادگی کامل را پیدا کنید، زیر پای تان خالی شده و به معنای واقعی سقوط می کنید، سپس درون سرسره ای بزرگ و سرپوشیده سر می خورید. جالب است به شما بگویم سرعت این بازی به 80 کیلومتر در ساعت هم می رسد!

  • قایق و دریاچه یوها | Juhas dhow and lagoon

    سرگرمی های مخصوص بچه ها و خانواده ها در این بخش واقع شده است. بیش از 100 بازی مختلف شامل 5 سرسره، تفنگ های آبپاش، دوش های آبپاش و استخرهای کودک که والدین هم می توانند در کنار فرزندان تفریح نمایند.

  • سفر یوها | Juhas journey

    قسمت سفر یوها، بخش تفریحات آرام و لذتبخش پارک آب دوبی است. یکی از پرطرفدارترین بخش های وایلد وادی است با نام رودخانه آرام. در مجموع 360 متر طول دارد و آب با شدت کمی در جریان است. می توانید با تیوپ های یک یا دو نفره در این رودخانه حرکت کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید. تونل های کوچک، بزرگ و آبشارهایی در این رودخانه هستند که جهت را جذاب تر می نمایند.

  • رودخانه خروشان | Action River

    در رودخانه خروشان، جریان های 100،000 لیتری آب، شرایط متلاطمی را درون رودخانه به وجود می آورد و با موج های یک متری غافلگیر خواهید شد. عمق کمی دارد اما بهتر است جلیقه نجات بپوشید.

  • استخر موج | Wave pool

    این استخر بزرگ ترین استخر موج در خاورمیانه و با کیفیتی قابل قبول ساخته شده است. با موج های بزرگ و کوچک که گاه بلندی موج ها به 1.5 متر هم می رسد. تمام افراد با هر سنی می توانند برای تفریح و آب بازی به این استخر بروند، البته بچه ها باید همراه والدین خود باشند و کسانی که شنا بلد نیستند باید جلیقه بپوشند.

    برای خواندن مطالب مرتبط با گردشگری به خبرنگاران و صفحه گردشگری آن مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 681

به "پارک آبی دبی ، شهر موج های هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی دبی ، شهر موج های هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید