پرسپولیس برای جام دریافت باید از امروز آغاز کند

به گزارش مجله بای بلاگ، ناصر ابراهیمی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره ملاقات سوپرجام امروز پرسپولیس و تراکتور تبریز گفت: رقابت های فوتبال باشگاهی به دلیل برگزاری ملاقاتهای ملی تعطیل شده بود و باشگاه ها قطعاً از دوران اوج خود فاصله گرفته اند.

پرسپولیس برای جام دریافت باید از امروز آغاز کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فرسایشی شدن رقابت های لیگ برتر عامل بسیاری از مصدومیت ها است و امیدوارم در این مدت که تا انتها فصل باقی مانده است کمتر بازیکنی دچار مصدومیت گردد.

وی راجع به شانس قهرمانی یکی از این تیم ها تاکید نمود: من فکر می کنم این قهرمانی در اعتماد به نفس هر یک از تیم های تراکتور و پرسپولیس تأثیر گذار است. شرایط پرسپولیس بهتر از تراکتور است اما فکر می کنم این تیم هم با توجه به مصدومیت ها و بازیکنانی که به خاطر حضور در تیم ملی کمترین حضور در تمرینات گروهی را داشته اند دچار مشکلاتی گردد.

ابراهیمی اضافه کرد: پرسپولیس چهار جام پیش رو دارد و در تمام آنها نیز مدعی است. اگر پرسپولیس بتواند امروز به جام برسد قطعاً تأثیر زیادی در ادامه بازی های خود در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم اگر می خواهد قهرمانی های سال جاری را برای خود کند باید از جام امروز آغاز کند.

کارشناس فوتبال ایران در انتها اعلام نمود: پرسپولیس باید تمام نگاه خود را معطوف به قدرت خط میانی اش کند. این تیم در خط دفاع و حمله مسئله ای ندارد اما باید همچنان در جمع هافبک های خود خلاقیت و بازی سازی را بیشتر کند.

طرفداران رونالدو: طرفداران رونالدو | مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

آیان کتاب: آیان کتاب | مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7627

به "پرسپولیس برای جام دریافت باید از امروز آغاز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای جام دریافت باید از امروز آغاز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید