پسر آدم دختر حوا مهمان شبکه سحر می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - فیلم سینمایی کمدی پسر آدم دختر حوا کاری از رامبد جوان در ژانر کمدی، اجتماعی، روز آدینه مهمان خانه های مخاطبان کردزبان شبکه سحر خواهد بود.

پسر آدم دختر حوا مهمان شبکه سحر می گردد

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا به عنوان یک فیلم کمدی پیروز در سال 1389، داستان لجبازی های دو وکیل تازه کار است که رقابت آنان از موضوع تصاحب دفتر کاری که به وسیله یک کلاهبردار به آن دو واگذار شده آغاز می گردد.

در ادامه، وکالت زوجی که در آستانه جدایی قرار گرفته اند رقابت آنان را وارد مرحله جدیدی می نماید و ماجراهای جالب و کمدیک را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

مهناز افشار، حامد کمیلی، رامبد جوان، لیلا اوتادی، فرامرز صدیقی٬ شیلا خداداد٬ زنده یاد محسن قاضی مرادی، سعید پیردوست، علیرضا ریاحی، زنده یاد حسین محب اهری، کیومرث ملک مطیعی، مهوش وقاری، محمود بنفشه خواه، کیانوش و ... از بازیگران حرفه ایی و نام آشنای این فیلم هستند.

گلاله رحمتی، شبنم وکیلیان، سیران گلوانی، لاوین حسینی، سمیه محمدی، فواد شافعی.رضا حاج خسروی.چیا بابامیری.شاهو قاسمی از دوبلورهای پیشکسوت کردزبان، هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا به تهیه کنندگی سعید حاجی میری با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی، آدینه 23مهر ماه ساعت 16 به وقت تهران به مدت 127 دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8532

به "پسر آدم دختر حوا مهمان شبکه سحر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر آدم دختر حوا مهمان شبکه سحر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید