پیشتازی 16 درصدی بایدن از ترامپ در فاصله یک ماه تا انتخابات

به گزارش مجله بای بلاگ، 27 روز مانده به موعد اصلی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نتیجه نظرسنجی شبکه سی ان ان نشان داد که جو بایدن 16 درصد از دونالد ترامپ جلو افتاده است.

پیشتازی 16 درصدی بایدن از ترامپ در فاصله یک ماه تا انتخابات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (13 آبان) آمریکا بر اساس تازه ترین نتیجه نظرسنجی ها در این کشور از رقیب خود 16 درصد پیش است.

به نوشته پایگاه پولیتیکو، نتیجه نظرسنجی شبکه سی ان ان حاکی از آن است که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توانسته اختلاف با رئیس جمهور جمهوری خواه را بیشتر کند.

بنا بر نتیجه این نظرسنجی، 57 درصد از شرکت دهندگان آمریکایی اعلام کردند که آن ها از جو بایدن حمایت می کنند و 41 درصد گفتند که از دونالد ترامپ حمایت می کنند.

طبق نتیجه تازه ترین نظرسنجی در آمریکا، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری توانسته اختلاف و پیشتازی خود در برابر رئیس جمهور و نامزد جمهوری خواه این انتخابات را به 16 درصد برساند.

در نظرسنجی سابق همین شبکه که اواخر آگوست و اوایل سپتامبر گرفته شده بود، بایدن با اختلاف 8 درصد پیش بود و او 51 درصد را کسب کرد و سهم ترامپ 43 درصد بود.

نظرسنجی جدید سی ان ان، پنجشنبه هفته گذشته بعد از اولین مناظره ترامپ و بایدن آغاز شد و تا یکشنبه که ابتلای ترامپ به کرونا هم اعلام شد، ادامه پیدا کرده بود.

این نظرسنجی از بین 1001 نفر از رای دهندگان آمریکایی گرفته شده است.

کاخ سفید و ترامپ جمعه هفته گذشته رسما ابتلای رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا را اعلام کردند و بعد از آن او برای درمان به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه پایتخت رفت.

هر چند رئیس جمهور آمریکا بعد از 4 روز بستری بودن در این بیمارستان به کاخ سفید برگشت، اما حدس ها درباره شرایط بیماری او ادامه دارد.

ترامپ در بازگشت از بیمارستان نظامی به کاخ سفید، در پیامی توییتری به نظرسنجی ها درباره پیشتازی بایدن واکنش نشان داد و مدعی شد که رسانه های اخبار جعلی در حال تبلیغات درباره نظرسنجی های ساختگی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4438

به "پیشتازی 16 درصدی بایدن از ترامپ در فاصله یک ماه تا انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی 16 درصدی بایدن از ترامپ در فاصله یک ماه تا انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید