چرا درخواست پرسپولیس در پرونده شجاع رد شد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال گفت: شرایط پرسپولیس و استقلال خاص است و آن ها در میانه دولتی بودن و یا نبودن گرفتار هستند.

چرا درخواست پرسپولیس در پرونده شجاع رد شد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جمشید نورشرق رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال درباره تعیین شدن رأی پفراینده شجاع خلیل زاده شرح داد: در این پفراینده به دلیل اینکه شجاع خلیل زاده پس از پرسپولیس به یک باشگاه قطری پیوست پرسپولیس ادعایی عنوان نمود. مطابق مقررات تصمیمی که کمیته شرایط گرفت این بود که با توجه به دخالت عنصر بین المللی در این پفراینده و تصمیم کمیته شرایط به این دلیل که باشگاه قطری در جریان رسیدگی حضور ندارد، صلاحیتی برای رسیدگی به پفراینده نداریم. به همین دلیل اعلام کردیم نمی توانیم این دعوا را رسیدگی کنیم.

نورشرق اضافه نمود: کمیته محترم استیناف در ادامه این نظر ما از لحاظ شکلی نه ماهیتی تصمیم گرفت پفراینده را به کمیته شرایط بازگرداند. این بار برای اینکه تصمیم ما روبرو با اشکالی نباشد از ریاست کمیته استیناف استعلام گرفته و پس از اخذ پاسخ از وی همان تصمیم قبلی را با آرایش جدیدی اعلام کردیم. البته این نظر قابلیت اعتراض دارد و ممکن است باشگاه پرسپولیس ظرف مهلت قانونی پفراینده را به کمیته استیناف ببرد.

وی درباره دلیل طولانی شدن فرایند اعلام رأی پفراینده خلیل زاده گفت: این موضوع را انکار نمی کنم و ممکن است چنین باشد اما حجم پفراینده هایی که از سوی همکاران ما در کمیته شرایط آنالیز می گردد متعدد است. بعد رسانه ای یک باشگاه نباید پفراینده های دیگر را تحت تأثیر قرار داده و آنها را از نوبت رسیدگی خارج کند. بخشی از دلیل طولانی شدن صدور این رأی همین موضوع است.

رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال ادامه داد: دلیل دیگر این است که پس از شیوع کرونا رسیدگی های حضوری را تقریبا به حداقل رسانده و سعی کردیم با تبادل لایحه این کار را انجام بدهیم جلسات حضوری سبب تسریع در صدور رأی می شد اما حالت فعلی این موضوع را کند خواهد نمود به دلیل رد و بدل شدن پاسخ ها از سوی طرفین ذی نفع امکان دارد نتوانیم به سرعت برای یک پفراینده تصمیم بگیریم.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6971

به "چرا درخواست پرسپولیس در پرونده شجاع رد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا درخواست پرسپولیس در پرونده شجاع رد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید