چطور خانه خود را سریع تر اجاره دهیم؟

به گزارش مجله بای بلاگ، خرید، فروش و رهن و اجاره یک ملک از مهم ترین معاملاتی است که روزانه در شمار زیادی انجام می گردد و هیچ پایانی ندارد. این گونه معاملات بسیار مهم و حساس هستند، به طوری که اگر در شرایط خوبی انجام شوند، سود زیادی نصیب هر دو طرف معامله خواهد شد و یک اشتباه کوچ یا تعجیل در این امر می تواند یکی از طرفین را متحمل ضررهای بسیاری کند. به همین دلیل است که قبل از هرگونه معامله ملک باید همه جوانب احتیاط را رعایت نموده و درست و آگاهانه تصمیم گرفت.

چطور خانه خود را سریع تر اجاره دهیم؟

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به عنوان مثال گاهی مستأجر سابق یک خانه تصمیم به تخلیه خانه می گیرد و صاحب خانه مبلغ کافی برای برگرداندن ودیعه او را ندارد و به علت کمبود زمان و جلوگیری از پرداخت ضرر و زیان مستأجر، مجبور می شود خانه خود را با مبلغی کمتر از ارزش واقعی اجاره دهد و ضرر کند، در صورتی که اگر به طور صحیح از امتیاز آگهی املاک خود استفاده کند، می تواند بدون ضرر خانه خود را اجاره دهد.

گاهی اوقات پیش می آید که شخصی به دلیل مسائل اقتصادی و تأمین مبلغ مور دنیاز خود برای اینکه ملک خود را نفروشد تصمیم به اجاره دادن موقت آن می گیرد و به دلیل کمبود وقت و مطلعی نداشتن از نحوه آگهی خانه، مجبور می شود خانه خود را زیر قیمت اجاره دهد که گاهی با این شرایط باز هم مبلغ مورد نظرش تهیه نشده و زیر بار قرض می رود.

باید این نکته را بدانید که با نحوه صحیح آگهی اجاره ملک می توانید تمامی املاک خود را چه در بلندمدت و چه در کوتاه مدت با بهترین شرایط و به عالی ترین نحو ممکن اجاره داده یا به فروش برسانید. این در صورتی است که شیوه آگهی خانه و آگهی املاک را به بهترین شکل شناخته و از آن استفاده کنید. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با آگهی اجاره ملک، خانه یا املاک خود را در سریعترین زمان ممکن و به بهترین نحو، اجاره دهید.

قدم اول: به سراغ مشاورین املاک بروید

اولین اقدام برای آگهی خانه یا آگهی املاک، مراجعه به مشاورین املاک معتبر و نزدیک ملک است. شما باید تقریباً به تمامی مشاورین املاک حومه ملک یا خانه موردنظر مراجعه نموده و اقدام به ثبت آگهی اجاره ملک کنید. این کار باعث می شود تا ملک موردنظر شما روزانه به چندین نفر که در جست و جوی شرایط مشابه ملک شما هستند، معرفی شده و خانه شما تبلیغ شود.

عده ای تصور می نمایند سپردن آگهی خانه یا آگهی املاک تنها به یک مشاور املاک کافی است و دیگر نیازی نیست به جای دیگری مراجعه نمایند، درصورتی که شما هر چه بیشتر آگهی اجاره ملک خود را نشر دهید، امکان دیده شدن آن توسط مشتریان مناسب، بیشتر می شود. این کار درصد شانس شما را بالا می برد و زمان اجاره رفتن ملک شمارا کوتاه تر می نماید.

این را در نظر بگیرید که شاید به طور متوسط روزانه دو نفر مطابق با شرایط شما برای اجاره ملک یا خانه به یک مشاور املاک مراجعه نمایند و درصورتی که شما آگهی خانه یا آگهی املاک خود را به ده مشاور املاک سپرده باشید، روزانه ده نفر مطابق با شرایط شما پیدا خواهند شد که به نفع شماست و شانستان را بالا می برد. برای اجاره سریع خانه خود در کوتاه ترین زمان و در بهترین موقعیت، ضروری است کمی بیشتر کوشش نموده و زمان بگذارید.

قدم دوم: آگهی اجاره ملک به صورت آنلاین

خوشبختانه امروزه در کشورمان سایت ها و اپلیکیشن های فوق العاده ای برای معاملات ملکی راه اندازی شده اند که شما با آگهی خانه یا آگهی املاک خود در این سایت ها و اپلیکیشن ها می توانید به راحتی خود را در سراسر کشور معرفی نموده و از هر نقطه ای برای ملک و خانه خود مشتری پیدا کنید.

زیرا شاید کسانی باشند، که قصد مهاجرت از شهری به شهر دیگری را داشته باشند و زمان کافی برای مراجعه به مشاورین املاک را نداشته باشند، که در این صورت با دیدن آگهی اجاره ملک شما به خوبی از شرایط شما مطلع می شوند و با شما تماس می گیرند. آگهی املاک یا آگهی خانه شما در اینترنت شما را در سطح وسیع تری معرفی می نماید و شانس شما را بیشتر و زمان اجاره رفتن ملکتان را کوتاه تر می نماید.

به این نکته دقت کنید که آگهی اجاره ملک شما در هر سایت یا اپلیکیشنی به مرور قدیمی شده و به انتهای لیست می رود که این باعث کمرنگ شدن آگهی خانه یا آگهی املاک شما می شود. اما خوشبختانه تمامی این سایت ها و اپلیکیشن ها شرایطی را برای این گونه آگهی ها در نظر گرفته و شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی آگهی خود را به صورت روزانه، به روزرسانی نموده و دوباره به صدر آگهی ها انتقال دهید و مانع از کمرنگ شدن آگهی اجاره ملک خود شوید. این را در نظر داشته باشید که اگر برای اجاره دادن ملک خود عجله دارید، پرداخت این گونه هزینه های جزئی بهتر از این است که موقعیت های مناسب را از دست بدهید و با زیر قیمت معامله کردن ملک خود، ضررهای عظیم تری را متحمل شوید.

قدم سوم: برای نوسازی خانه یا ملک خود هزینه کنید

خانه یا هر ملک دیگری، هرچقدر که شکیل تر و زیباتر باشد، سریع تر و بهتر به اجاره می رود. هرکسی مایل است تا در خانه ای زندگی کند که بهترین امکانات را داشته باشد و حتی حاضر است بابت این موضوع اجاره بیشتری هم بپردازد. بنابراین این یک ترفند است که شما با زیبا سازی منزل خود، مشتریان بیشتری را جذب نموده و هر چه سریع تر خانه خود را اجاره دهید.

اگر برای اجاره دادن خانه خود عجله دارید و با آگهی خانه یا آگهی املاک خود به صورت آفلاین و آنلاین به نتیجه نرسیدید، این را بدانید که ملک یا خانه شما ازنظر مشتری مناسب نیست و تمایلی به آن ندارد. بنابراین بهتر است کمی دست به جیب شده و برای خانه خود خرج کنید تا بتوانید با قیمت بیشتر یا حتی بالاتر از قیمتی که در نظر دارید، خانه خود را اجاره دهید. این را بدانید که این گونه هزینه های زیباسازی و نوسازی منزل، در درازمدت به شما برمی شود و خیلی بهتر از این است که با خساست به خرج دادن ضرر کنید و به هیچ روشی نتوانید ضررتان را جبران کنید.

در آخر این را در نظر داشته باشید که بهتر است برای انجام معاملات ملکی به هیچ عنوان عجله نکنید، زیرا این معاملات اصلاً معاملات جزئی و کوچکی نیستند و ممکن است ضررهای عظیمی به شما بزنند. حتی گاهی ممکن است بعضی سودجویان با دیدن شرایط اضطراری شما، از موقعیت سوء استفاده نموده و با افزودن به استرس و اضطراب شما برای کمبود وقتتان، ملکتان را مفت از چنگتان در بیاورند. پس به جای عنوان کردن شرایط اضطراری خودتان و چسباندن برچسب فروش یا اجاره فوری به ملکتان، کمی هزینه و کوشش کنید و نگاه سودجویان را روی ملک خود متمرکز نکنید.

منبع: هومینگ
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1827

به "چطور خانه خود را سریع تر اجاره دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور خانه خود را سریع تر اجاره دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید