کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در یزد برگزار می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در پی گسترش ویروس کرونا و مجازی شدن بیشتر فعالیت ها کارگا ه های آموزشی گردشگری نیز به صورت مجازی برگزار می گردد.

کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در یزد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی یزد، هما خورشیدی، معاون جهانگردی این استان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در استان و تعطیلی کلیه مراکز آموزشی در ماه های سرانجامی سال گذشته، موسسات آموزشی خدمات جهانگردی نیز تعطیل شدند که به زودی این دوره ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: این آموزش ها عنصر پایه ای برای ارتقاء کیفی ارائه خدمات جهانگردی و همچنین جذب جهانگرد است و زمان برگزاری آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

خورشیدی گفت: در سال گذشته تعداد 59 دوره و یا کارگاه آموزشی توسط موسسات آموزشی خدمات جهانگردی یزد برگزار و طی این دوره ها تعداد 1883 نفر از آموزش های تخصصی بهره مند شده اند.

معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان یزد اضافه کرد: از آنجا که فعالیت های آموزشی در کلیه زمینه ها و در تمامی مراحل زندگی انسان ها نقش بسزا و ارزنده ای دارد و در هر زمینه شغلی احتیاج به کسب اطلاعات بروز و تجربیات جدید برای افراد وجود دارد، لذا صنعت جهانگردی نیز به دلیل پویایی و ارتباطات گسترده بین اقشار مختلف جامعه از این قاعده مستثنا نیست.

خورشیدی ادامه داد: در شرایط فعلی با رکود سفر و روبرو تعطیلی بیشتر تاسیسات جهانگردی فرصت مناسبی برای اجرای دوره های آموزشی نظری و کسب اطلاعات جدید حتی در روبروه با شرایط ایجاد شده و دوران پساکرونا برای شاغلین این صنعت ایجاد شده که با تدابیر اتخاذ شده توسط دفتر مطالعات و آموزش جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی امکان برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت جهانگردی تا سرانجام نیمه اول سال جاری بصورت مجازی فراهم شده است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1881

به "کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید