کمترین آمار فروش خودرو از سال 1946

به گزارش مجله بای بلاگ، با تعطیلی فروشگاه های خودرو برای یاری به مقابله با شیوع کووید-19 تقاضا برای خرید کاملا فروپاشیده است، گرچه هنوز موارد اندکی خرید آنلاین و تحویل خودرو به خانه افراد انجام می گردد.

کمترین آمار فروش خودرو از سال 1946

کمترین آمار فروش خودرو از سال 1946 به ثبت رسیده است

فروش خودرو های جدید در بریتانیا در ماه آوریل 97 درصد سقوط کرد چرا که قرنطینه سراسری فعل و انفعالات کل بازار را متوقف نموده است. در ماه گذشته میلادی تنها فروش 4 هزار خودروی جدید ثبت شدند که بر اساس آمار و ارقام مقدماتی اتاق تجارت این صنعت، کمترین آمار از سال 1946 است.

جامعه خودروسازان و فروشندگان ماشین می گویند از میان 4 هزار خودروی فروخته شده هم، 70 درصد خرید شرکت های عظیم بود که می خواهند بر تعداد خودرو های شرکت بیفزایند و به گزارش این سازمان بیشتر این خرید ها قبل از شیوع بیماری عالم گیر کرونا سفارش داده شده بودند. سال گذشته در ماه آوریل 167 هزار خودروی جدید ثبت شد.

با تعطیلی فروشگاه های خودرو برای یاری به مقابله با شیوع کووید-19 تقاضا برای خرید کاملا فروپاشیده است، گرچه هنوز موارد اندکی خرید آنلاین و تحویل خودرو به خانه افراد انجام می گردد. بعضی از خودروسازان از جمله استون مارتین لاگوندا و جگوار لندرور در ماه جاری خطوط فراوری خود را دوباره به راه خواهند انداخت.

اما این سئوال هنوز باقی است که کارخانه ها چگونه می توانند به سطح فراوری سابق خود برسند در حالی که امنیت کارگران را مهیا نموده و فاصله لازم میان آنان را رعایت نمایند؟

کارشناسان این صنعت هشدار داده اند که آینده این بخش که حتی پیش از شیوع کووید-19هم آینده ای سخت به نظر می رسید، خیلی تار و تیره است.

شان کمپل، مدیر فروش فروشگاه خودروی برادران کلوز گفت: سقوط فاحش تقاضا برای خرید خودرو در بریتانیا انتظار می رفت و صنعت خوردوی این کشور راهی پر دست انداز پیش رو خواهد داشت.

او گفت: وقتی قرنطینه سراسری سرانجام یابد ما شاهد افزایش شدید سفارش هایی خواهیم بود که تمام این مدت صبر نموده اند، که باعث صعود شدید فروش خودرو های فراوری شده و موجود در نمایشگاه های ماشین خواهد شد.

ما هم اینک نیز شاهد چنین مساله ای در بازار خودرو های دست دوم اروپا بوده ایم که فروشندگان برای بعد از سرانجام یافتن قرنطینه ماشین های خود را آنالیز و از نو قیمت گذاری نموده اند.

او ادامه داد: اما پس از این صعود غیر قابل اجتناب، آینده چندان روشن نیست. ممکن است شاهد وقفه در زنجیره عرضه، محدودیت هایی جدید بر صنعت خودروسازی و توقف ارسال محموله های دریایی باشیم. در طولانی مدت نرخ تقاضا برای خرید هم ممکن است تغییر کند.

او گفت: در دوران ریاضت مالی، خریداران معمولا به خودرو های دست دوم روی می آورند. همچنین ویروس کرونا نیز ممکن است باعث تمایل خریداران بیشتری به خودرو های شخصی گردد، چرا که مردم احتمالا چندان مایل به استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی نخواهند بود.

اگر تعداد زیادی از شهروندان ماشین های قدیمی تر و پر مصرف تر خریده و کمتر از اتوبوس و مترو استفاده نمایند، آنگاه هدف بلند پروازانه بریتانیا برای رساندن آلودگی های کربنی کشور به صفر تا سال 2050 به شدت آسیب خواهد دید. هدفی که به زعم بعضی از کارشناسان محیط زیست به اندازه کافی بلند پروازانه نیست تا جلوی تغییر اقلیم را بگیرد.

منبع: ایندیپندنت

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرادید
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2122

به "کمترین آمار فروش خودرو از سال 1946" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین آمار فروش خودرو از سال 1946"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید