کونته: اریکسن؟ من به صلاح اینتر تصمیم می گیرم نه او، می توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال اینتر صریح تر از همواره پاسخ خبرنگاران را درباره دلیل نیمکت نشینی کریستین اریکسن در این تیم داد.

کونته: اریکسن؟ من به صلاح اینتر تصمیم می گیرم نه او، می توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته برای چندمین بار از تصمیم خود برای نیمکت نشین کردن کریستین اریکسن در این تیم دفاع کرد. ستاره دانمارکی سابق تاتنهام یک سال پیش به اینتر پیوست اما آنقدر در این تیم نیمکت نشین شده که تصمیم به ترک آن در ماه ژانویه گرفته است. برای کونته اما این مسئله ظاهراً خیلی مهم نیست و او دغدغه های دیگری دارد.

کونته گفت: اریکسن؟ تمام تصمیم ها و انتخاب های من همواره و تنها به صلاح اینتر بوده و هستند نه برای خوشایند یک بازیکن خاص. بازیکنان باید برای اجرای یک طرح یا پروژه فوتبالی کارایی داشته باشند تا بتوانند در سطح ملی و بین المللی رقابت نمایند. یک فوتبالیست مدرن باید سریع، قوی و مقاوم باشد. برای بازیکنی که به تیمی مانند اینتر ملحق می گردد، تکنیک هم لازم است.

آرتورو ویدال به خاطر عملکرد نه چندان جالبش در چند وقت اخیر از سوی طرفداران اینتر مورد انتقاد واقع شده و این در حالی است که دیگر بازیکن اینتر، آلساندرو باستونی اولین بازی ملی اش را برای تیم ملی ایتالیا در این هفته انجام داد.

کونته درباره این دو مسئله هم گفت: ویدال بازیکن عظیمی است و همواره می داند که در زمین بازی باید چه کاری انجام دهد. او به دو هفته تمرینات احتیاج دارد تا بتواند خودش را به سطح مطلوبی از آمادگی برساند، اما انجام مداوم بازی این فرصت را نمی دهد و به همین دلیل مجبور است با حضور در بازی ها به تدریج آمادگی اش را بالا ببرد. در خصوص آرتورو نمی توان بحث کرد. در خصوص باستونی هم یک مربی باید نگاهی جامع به یک بازیکن داشته باشد و ببیند که چه پتانسیلی دارد. بازیکنان هرگز راضی نیستند، این را نمی دانید؟ به من اعتماد کنید. هرگز بازیکنی را پیدا نخواهید کرد که از وضعیتش در یک تیم کاملاً راضی باشد. هر کدام از ما مسائلی داریم که باید حل شان کنیم و نقش هایی به ما محول می گردد که باید به شیوه ای متفاوت پوشش دهیم. در این بین برخی ها خودشان را با شرایط وفق می دهند و برخی نه. باشگاه از همان اول موضعش معین بود. به من گفتند که بسته به شرایط فروش بازیکن برای ما بازیکن جدید می خرند. وظیفه من هم این است که کار کنم و سطح تیمم را ارتقا دهم.

کونته راجع به رابطه ای که با استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر دارد هم گفت: او همواره آماده برآورده کردن خواسته های ما، مصمم و بی ریا بوده است. اینتر الان بخشی از زندگی او شده است و حتی زمانی که الزاماً باید به چین سفر کند هم کاری می نماید که ما حمایتش را احساس کنیم. باشگاه همواره در درجه اول اهمیت است و در اینتر همه در جهت تأمین منافع تیم کار می نمایند. وجهه اینتر نسبت به گذشته بهتر شده و تیم مان هم قوی تر است. این یعنی که ما کارمان را خوب انجام داده ایم.

اینتر در گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا آخر است و کار سختی برای صعود دارد به خصوص که بازی چهارم این تیم در این رقابت ها در خانه مقابل رئال مادرید است. کونته اما باور دارد که مردانش می توانند صعود نمایند.

او گفت: ما باید یک کار عظیم انجام دهیم، اما تا همین الان هم نشان داده ایم که می توانیم در این رقابت ها بمانیم اگرچه نتایجی که گرفته ایم مطلوب نبوده اند. هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا در این رقابت ها بمانیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5039

به "کونته: اریکسن؟ من به صلاح اینتر تصمیم می گیرم نه او، می توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: اریکسن؟ من به صلاح اینتر تصمیم می گیرم نه او، می توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید