کیا کارنیوال 2021؛ یک شاسی بلند زیبا با کارایی مینی ون

به گزارش مجله بای بلاگ، در نمای خارجی، تمایزات بدنه با سقف بالاتر و چراغ ترمز کمکی نسبت به یک کارناوال عادی کاملا واضح است. رکاب های جانبی به کناره های بدنه اضافه شده اند تا ورود و خروج سرنشینان آسان تر گردد.

کیا کارنیوال 2021؛ یک شاسی بلند زیبا با کارایی مینی ون

به گزارش خبرنگاران به نقل از کلیک، کیا سال جاری مینی ون پرچمدار خود را به طور کامل تغییر داد که نتیجه آن یک وسیله نقلیه کاربردی و بزرگ بوده است؛ یک مینی ون مشابه خودروهای شاسی بلند. طراحی بیرونی کارناوال 2021 ، که در آمریکا با نام Kia Sedona هم شناخته می گردد، بسیار مجذوب کننده جلوه می نماید. فضای داخلی این خودرو هم به همان میزان خوشایند و مجلل به نظر می رسد. اما خودروساز کره ای صرفا با اضافه کردن یک تم تازه به کابین کارناوال کار خود را سرانجام نداده، بلکه کارناوال تازه در کشور خود یک نسخه Hi Limousine هم دارد که این مینی ون مجذوب کننده را به سطح کیفی بالاتری ارتقا می دهد.

در نمای خارجی، تمایزات بدنه با سقف بالاتر و چراغ ترمز یاریی نسبت به یک کارناوال عادی کاملا واضح است. رکاب های جانبی به کناره های بدنه اضافه شده اند تا ورود و خروج سرنشینان آسان تر گردد. نوشته Hi Limousine به جهت اشاره به نوع تیپ خودرو هم به بدنه افزوده شده است.

در داخل کابین Carnival Hi Limousine هفت جایگاه وجود دارد (شامل راننده و سرنشین جلو) و ردیف دوم به دو جایگاه کاپیتانی مجهز است. کیا گفته که کابین کارنیوال قابل شخصی سازی بالاست، اما نسخه استاندارد از یک مانیتور بزرگ 21.5 اینچی برای تفریح سرنشینان بهره می برد. بعلاوه این کابین از فضای مرتفع بالای سر، دستگاه تصفیه هوای داخلی و تعداد زیادی چراغ مطالعه LED سود می برد.

از همه مهمتر، کیا کارنیوال Hi Limousine دقیقا همانند یک لیموزین واقعی دارای پرده های چین دار برای حفظ حریم خصوصی کاربران است؛ نوعی تزیین قدیمی برای یک وسیله نقلیه با ظاهر مدرن که البته امری قابل ستایش است.

سیستم های یاری راننده پیشرفته که به تازگی به این خودرو اضافه شده اند، شامل مواردی همانند سامانه یاریی حرکت درون راستا، تشخیص نقاط کور، دستیار جلوگیری از تصادف با دوچرخه سوار و تشخیص عابر پیاده خواهد بود؛ این سیستم ها بعلاوه با سامانه رانندگی نیمه مستقل سطح 2 به علاوه Assist Exit Assist همراه هستند که در صورت شناسایی خودروی در حال نزدیک شدن، از باز شدن درها جلوگیری می نماید.

کیا کارناوال 2021 های-لیموزین اکنون در کره جنوبی به فروش می رسد اما اینکه آیا به بازار پر رقابت ایالات متحده خواهد رسید یا نه، هنوز تأیید نشده است. به هر حال ، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازار آمریکای شمالی این مینی ون مجذوب کننده را بدست آورد، زیرا وبسایت کیا موتورز ایالات متحده فعلا فقط نام Sedona قدیمی را برای سال 2021 در فهرست خود ذکر نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8168

به "کیا کارنیوال 2021؛ یک شاسی بلند زیبا با کارایی مینی ون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا کارنیوال 2021؛ یک شاسی بلند زیبا با کارایی مینی ون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید