گوشی های نو شیائومی با نام رمز ابرقهرمان های مارول

به گزارش مجله بای بلاگ، استفاده از نام رمز برای گوشی های در دست توسعه یکی از فرآیند های معمول در این فرایند محسوب می شود، اما افشاگران دنیای فناوری اخیراً پیروز به شناسایی دو گوشی تازه از شرکت شیائومی شدند که نام های رمز ثور Thor و لوکی Loki، دو ابرقهرمان فیلم های محبوب مارول را بر خود دارند.

گوشی های نو شیائومی با نام رمز ابرقهرمان های مارول

به گزارش خبرنگاران، در اوایل این هفته، دو گوشی هوشمند شیائومی با نام های رمز Thor و Loki در پایگاه داده گواهینامه MIUI مشاهده شد که به باور کارشناسان به ترتیب مربوط به گوشی های اینده Xiaomi 12 Ultra Enhanced و Xiaomi 12 Ultra هستند، اما با توجه به اطلاعاتی که در پایگاه های گواهینامه ها دیده می شود، نام این دو دستگاه چیز دیگری خواهد بود. به عبارت دیگر، گوشی های مشاهده شده اخیر به احتمال زیاد متعلق به سری پرچمدار دیگری از تلفن های همراه شیائومی خواهند بود.

این استدلال اخیراً با این گزارش تأیید شده که شیائومی ثور و لوکی به ترتیب با شماره مدل 2203121C و 2203121AC اکنون در یک آژانس صدور گواهینامه از طریق شیائومی مشاهده شده اند. طبق لیست های موجود در این پایگاه داده، این گوشی های هوشمند بخشی از سری Xiaomi MIX خواهند بود، از این رو، آن ها Xiaomi 12 Ultra Enhanced و Xiaomi 12 Ultra نامیده نخواهند شد. اکنون این استدلال وجود دارد که این دو دستگاه جزو برند MIX خواهند بود، اما نام دقیق آن ها در حال حاضر یک راز است. علاوه بر این، گواهینامه ها تاکید می کنند که این دستگاه ها با توجه به شماره مدل های آن ها که با C ختم می شود، منحصر به چین خواهند بود.

طبق گزارش های منتشر شده قبلی از همان منبع، شیائومی ثور و لوکی از نسل بعدی تراشه کوالکام سری 800 استفاده می کنند. قبلاً شایع شده بود که این چیپست با نام اسنپدراگون 898 راهی بازار خواهد شد، اما اکنون گفته می شود که به صورت رسمی با نام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد. به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود این دو دستگاه دارای حداقل چهار دوربین پشتی خواهند بود که به نظر می رسد شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سه سنسور کمکی 48 مگاپیکسلی باشند. با این همه هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی آن وجود ندارد. پیش بینی می شود شیائومی ثور و لوکی در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شوند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8608

به "گوشی های نو شیائومی با نام رمز ابرقهرمان های مارول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های نو شیائومی با نام رمز ابرقهرمان های مارول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید