11 هتلی که در آن ها می توانید با حیوانات بازی کنید، تصاویر

به گزارش مجله بای بلاگ، ضمن تفریح و گذراندن تعطیلات، با کلی جانور که نمی توانید آنها را در خانه خودتان نگه دارید، بازی می کنید: از لاک پشت دریایی گرفته تا آلپاکا (گونه ای از پستانداران، شبیه لاما، که از پشم آن، استفاده می شود)، اسب های مسابقه و میمون های عنکبوتی. گاهی اوقات، بحث ها و انتقادهایی در زمینه اخلاقیات، به گردشگری حیوانات وارد می شود، اما هتل های سراسر دنیا، حالا دیگر یاد گرفته اند که با این دوستان پشمالو و دوست داشتنیِ ما چطور رفتار کنند، که خیلی هم مزاحم روال طبیعی زیستِ آنها نشوند و اغلب از طریق مشارکت های خیرخواهانه، یا خدمات سرپرستی، منافع مالی هم برای آنها دست و پا کنند.

11 هتلی که در آن ها می توانید با حیوانات بازی کنید، تصاویر

در اینجا از 11 هتل می گوییم که برنامه های مشابهی دارند و ضمناً هزینه کمتری را هم به مشتریان تحمیل می کنند.

در نیویورک، گاوها را بغل کنید- مزرعه اسب های کوهستان (Mountain Horse Farm)

اگر به سراغ این مزرعه، واقع در نِیپلزِ نیویورک رفتید، فکر نکنید کار زیادی برای انجام دادن دارید. یک بستر 133000 متر مربعی، به همراه صبحانه و تماشا پناهگاه اسب ها؛ جایی که شاید سر و کار چندانی با وای فای و تلفن نداشته باشد، اما در زمینه بازی با حیوانات، حسابی فعال است و سر مهمانان را گرم می کند. می توانید در تور کلینیک اسب ها شرکت کنید، تا از متخصصانِ امر، چیزهای زیادی را درباره برقراری ارتباط با این مخلوقات زیبا یاد بگیرید، گزینه دیگری هم دارید: اینکه وقت خودتان را با گاوهای نجات یافته مزرعه، وقتی که خواب هستند، بگذرانید. بغل کردن گاوها، اثرات درمانی بسکمک دارد و خیلی آرامش بخش است؛ یک فعالیت مجذوب کننده در این اقامتگاه روستایی، که حقیقتا شبیه به یک دوره، برای دفع سموم دیجیتالی از بدن، عمل می کند.

با همراهی توله سگ های بامزه، یوگا کنید- هتل لوگانِ فیلادلفیا، (The Logan Hotel)

شاید تماشا صورت بامزه این توله ها، آن هم به صورت برعکس، در زمانی که در حالت های مختلف یوگا هستید، ایده آل ترین گزینه نباشد، اما قطعا می تواند حواس شما را از درد احتمالی که در عضلات دارید، پرت کند. تنها با 25 دلار، می توانید در یک کلاس یک ساعته شرکت کنید؛ جایی که بنگاه حیوانات بی سرپرست موریس، مجموعه ای از توله سگ ها را در اختیار دارد که در کنار شما یوگا می کنند (می توانید این توله ها را به سرپرستی بگیرید). هدایت کلاس ها، به عهده مجموعه یوگا است، که هم برای استفاده مهمانان هتل ها و هم سایر علاقه مندان، بیش از 90 نقطه دیگر را هم به این فعالیت اختصاص داده است.

در مزارع آبیِ فلوریدا، با گاوهای دریایی شنا کنید- کریستال ریوِر (Crystal River)

هیچ پدیده ای هشدار دهنده تر و در عین حال، تحسین برانگیزتر از این نیست؛ که در سطح آب های یک رودخانه زیرآبی بروید و به آرامی شنا کنید، سپس احساس کنید که کف رودخانه حرکت می کند، و بعد بفهمید که درست بالای یک گاو دریاییِ 360 کیلویی شنا می کرده اید. اما این لذت عجیب، با یکی از دوره هایی که در کریستال ریور برگزار می شود به سادگی قابل دستیابی است، چون اینجا، بهترین مکانِ آمریکا برای شنا با این موجودات است. در مزارع آبِ کریستال ریور، که استانی عظیم و قدیمی در سواحل غربی استان فلوریداست، می توانید راهتان را به سمت مجموعه ورزش های ساحلی کریستال ریور کج کنید و یک صبح زیبا را در جوار این موجودات غول پیکر، اما مهربان و آرام بگذرانید. فقط سعی کنید در برابر وسوسه سوار شدن بر آنها مقاومت کنید: چون این کار خلاف مقررات است.

در تایلند، با فیل ها بازی کنید - کمپ و ریزورت فیل های مثلث طلایی آنان تارا (Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort)

فیل سواری، یکی از مواجهه های غیر قابل پیش بینی با حیوانات است که بعضی جاها، فرصت تجربه آن را در اختیار شما قرار می دهند، چرا که بعضی از این جاها، در زمینه رفتار و رسیدگی به حیوانات، از معروفیت چندان خوبی برخوردار نیستند. اما این موضوع، درباره کمپ مثلث طلاییِ آنان تارا صدق نمی کند، چرا که این مجموعه، 20 فیل را از محیط های غیر استاندارد قبلی، نجات داده و با بنیاد فیل های آسیایی همکاری می کند تا مطمئن شود که از این فیل ها به خوبی مراقبت می شود. مهمانان آنان تارا، می توانند بین این موجودات عظیم و زیبا بچرخند و به خصوص وقتی که در حال آب تنی هستند یا میان برگ ها و گیاهان استوایی چرت می زنند، با آنها معاشرت کنند. فیل سواری ممنوع است، اما مهم، همین ارتباط نزدیک شما با فیل هاست، که حتما حال شما را بهتر خواهد کرد.

در کاستاریکا، جوجه ها را بغل کنید و به آنها غذا بدهید- اسپا و کلبه های ال سیلِنسیو (El Silencio Lodge and Spa)

بومی های ال سیلنسیو معتقدند که شما باید بدانید که شام و ناهارتان از همین حیوانات تامین می شود. و کسی چه می داند، شاید همین موضوع، بتواند شما را به یک گیاهخوار تبدیل کند. به هر حال، این مجموعه طبیعی و لوکس، در ارتفاعات جنگل های ابر کاستاریکا، این فرصت را به شما می دهد که هر روز صبح، برای کار و کمک در مزرعه بیدار شوید، به ماهی های قزل آلای رودخانه غذا بدهید و با مرغ و جوجه های آزاد مزرعه بازی کنید. در حین غذا دادن، می توانید آنها را بغل هم بکنید، شاید بر سفارش غذای روزانه تان اثر بگذارد، شاید هم نه. اگر می شد، قزل آلا را هم بغل کنیم که دیگر حرف نداشت.

در باربادوس، با لاک پشت های دریایی شنا کنید- کلاب کُلونی (Colony Club)

زیرآبی رفتن با لاک پشت های دریایی کار سختی نیست. اما کلاب کلونی، واقع در ساحل معروف غروب، در باربادوس، گزینه متفاوت تری را در اختیارتان قرار می دهد: سفری یک روزه به رستورانی خلوت و دنج؛ جایی که علاوه بر غذا خوردن، می توانید یک ورزش دیوانه وار را هم تجربه کنید. این کلاب، یک بار در هفته، یک برنامه شنای لاک پشتی را راه اندازی می کند که در طول این برنامه می توانید مسافت موجود برای رسیدن به رستوران را روی تخته شنا حرکت کنید، ناهار را در کنار ساحل بخورید و بعد، تنی به آب بزنید و با لاک پشت های پشت چرمی و منقاردار شنا کنید؛ گونه هایی که پیش از این، در معرض انقراض بوده اند. وقتی با تخته شنا، آنقدری که باید به آنها نزدیک شدید، باید برگردید و آنها را تعقیب نکنید. در نهایت هم خسته و کوفته، از ورزش سنگینی که کرده اید، به ساحل برگردید و به سایر برنامه هایتان برسید.

در پالم اسپرینگز، سرپرستی یک حیوان را بپذیرید- ریزورت و اسپای وستین میشن هیلز گلف (Westin Mission Hills Golf Resort & Spa)

بازی کردن با حیوانات در تعطیلات، بسیار سرگرم کننده و جالب است، اما گاهی وقت ها این احساس را به شما می دهد که کاش می توانستید یکی از این موجودات دوست داشتنی را با خودتان به خانه ببرید. خب مجموعه Westin Mission Hills، در پالم اسپرینگز، گونه ای از رابطه و مواجهه با حیوانات را در اختیار شما می گذارد که اثر این ملاقات سال ها بر فکر شما باقی خواهد ماند، به خصوص با توجه به موجودات زیبایی که در لابی هتل آنها را می بینید؛ حیواناتی که همه آنها را می شود به سرپرستی گرفت. این برنامه که برای بهبود روابط با حیوانات طرح ریزی شده، از زمان تاسیس، برای بیش از 100 سگ، سرپرست پیدا کرده و ضمناً به داوطلبان، در زمینه نگهداری از حیوان خانگی و لوازم مورد نیاز، کمک می کند.

در گواتمالا، به میمون های عنکبوتی صبحانه بدهید- هتل لای لاگوناس بوتیک (Las Lagunas Boutique Hotel)

شاید در فیلم ها دیده باشید که افراد، به شکل اتفاقی به صبحانه خوری هتل بر می گردند و می بینند که سالن، از طریق میمون ها کن فیکون شده، پس بدانید که میمون ها برای شریک شدن در صبحانه آدم ها، از کسی اجازه نمی گیرند و ضمناً منتظر دعوت کسی هم نمی مانند. در هتل لاس لاگوناس، تجربه ای خالی از خستگی و بی حوصلگی را از سر خواهید گذراند؛ هتلی که با مساحت 2/1 کیلومتر مربع، در یک بستر طبیعی با انواع گونه های گیاهی و جانوری واقع شده است. این هتل، تورهای روزانه قایق سواری به جزیره میمون ها را برای مهمانانش در نظر گرفته است؛ جایی که می توانید میمون های بازیگوش در جنگل را تماشا کنید، به آنها غذا بدهید، البته نه صبحانه خودتان را. در راه، شاید میمون مارگاریتا را هم ملاقات کنید؛ معروف ترین ساکن جزیره، که ممکن است، به شکل ناگهانی از روی یک درخت به داخل قایق شما بپرد، در عکس های شما قرار بگیرد، کمی خوراکی از دست شما چنگ بزند و فرار کند.

در پِرو، با آلپاکاها وقت بگذرانید- مَریوت ال کُنونتو کوسو (JW Marriot El Convento Cusco)

یک صومعه که به هتل تبدیل شده و می توان گفت که یکی از باحال ترین تجربه های هتلیِ ممکن را در اختیار مهمانانش قرار می دهد؛ تجربه ای که با یک سفر کوتاه به آوانا کانچا، به یاد ماندنی تر هم خواهد شد. در این مزرعه که از انواع لاما، آلپاکا و ویکونا (گونه هایی از شترهای بومیِ منطقه آمریکای جنوبی) پر شده، یک بعد از ظهر زیبا را خواهید گذراند و وقتتان را با غذا دادن و رسیدگی با آنها و کلا تعامل و معاشرت با ساکنان مزرعه خواهید گذراند. بعد از اینکه به این دوستان چهارپا، علف حسابی و خوشمزه ای دادید، می توانید به تماشای نمایشی از پایکوبی های محلی بنشینید. به محض اینکه به هتل برگردید، وقت ملاقات با پانچیتاست؛ یک بچه آلپاکای مو فرفری، که هر روز به هوای خوردن سیب، به محوطه هتل سر می زند.

در کنتاکی، با اسب های برنده مسابقات بین المللی معاشرت کنید- هتل لگزینگتون (The Sire Hotel Lexington)

معمولا خیلی رایج نیست که هتل ها، شانس تماشا قهرمانان حرفه ای مسابقات در استراحت گاه خودشان را در اختیار شما بگذارند. اما اینجا، در مرکز اسب دنیا، هتل لگزینگتون، میزبان شما برای سفر به پارک اسب های کنتاکی خواهد بود. هتلی که در مزرعه عظیمی به مساحت 8/4 کیلومتر مربع، واقع شده و جایی است که اسب های مسابقات قهرمانی، روزهایشان را به چریدن و چهار نعل دویدن و معاشرت با بازدیدکنندگان می گذرانند. از جمله قابل توجه ترین ساکنان این مزرعه، دو اسب قهرمان و برنده مسابقاتِ Triple Crown، به نام های فرعون و جاستیفای هستند. اگر فرزندانتان بعد از تماشا این اسب ها، اصرار کردند که سوار اسب بشوند، در جریان باشید که مزرعه، یک برنامه سوارکاریِ جوانان دارد و در طول آن، بچه های تازه کار، اصول اولیه سواری را یاد می گیرند.

در باهاماس، با فلامینگوهای واقعی، عکس بگیرید- گرند حیات باها مار (Grand Hyatt Baha Mar)

در نگاه اول به نظر می رسد که فلامینگوها، دکوری هستند، پس اگر می خواهید که نه تنها شخصا آنها را ببینید، بلکه با آنها ورزش کنید، به گرند حیات باها مار، در نزدیکی ناسائو بروید. در اینجا می توانید درست در کنار دسته ای از فلامینگوها، به نام های باها، ایندی، لوکا و لیندِن، در کلاس های یوگای هتل شرکت کنید، شاید هم با تماشا آنها ترغیب بشوید که مثل آنها یک پایتان را بالا بگیرید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8119

به "11 هتلی که در آن ها می توانید با حیوانات بازی کنید، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هتلی که در آن ها می توانید با حیوانات بازی کنید، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید