120 میلیارد تومان برای موج شکن های بندر صیادی تنگ کنارک هزینه می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: 120 میلیارد تومان اعتبار برای موج شکن های بندر صیادی تنگ کنارک هزینه خواهد شد که امیدواریم این پروژه عظیم در هفته دولت سالجاری افتتاح گردد.

120 میلیارد تومان برای موج شکن های بندر صیادی تنگ کنارک هزینه می گردد

به گزارش از ، محمد شهلی مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان در حاشیه بازدید استاندار سیستان وبلوچستان از پروژ شیلاتی و بندرصیادی تنگ کنارک گفت: 120 میلیارد تومان اعتبار برای موج شکن های بندر صیادی تنگ کنارک هزینه خواهد شد که امیدواریم این پروژه عظیم که تحت مشاوره مهندسین مشاور دریا بندر توسط شرکت ساختمانی بهمبر در حال ساخت است در هفته دولت سالجاری افتتاح گردد.

محمد شهلی اظهارداشت: پروژه احداث موج شکن تنگ در سال 1396با قراردادی حدود 54 میلیارد تومان به مدت 30 ماه شروع شده است.

او اضافه کرد: این پروژه دارای 220 متر راه دسترسی داخل دریا، هزار و 170 متر موج شکن اصلی، 850 متر موج شکن فرعی و 540 متر دایک حفاظتی است که هم اینک 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان از بازدید استاندار از فرایند عملیات اجرایی احداث موج شکن های بندر صیادی تنگ جدید قدردانی کرد و اضافه کرد: حضور مسوولان موجب پیگیری بهتر مسائل و در فرایند تسریع در تکمیل پروژه ها موثر است.

او گفت: عملیات اجرایی موج شکن های بندر صیادی تنگ جدید با حفاظت شیب حوضچه به طول 514 متر و با استفاده از مصالح سنگی با دانه بندی های مختلف و آکروپاد های بتنی اجرا می گردد.

استاندار سیستان وبلوچستان نیز پیشرفت پروژه های در دست اجرا را خوب ارزیابی و بر تکمیل به موقع این طرح ها برای بهرهمندی مردم و اشتغالزایی تاکید نمود.

احدعلی موهبتی اضافه کرد: بندر صیادی زرآباد یکی از مجهزترین بنادر صیادی است که نقش مهمی در اشتغال و فراوری آبزیان دارد.

او گفت: طرح های خوبی در شهرستان کنارک در حوزه کشاورزی و شیلاتی نظیر مجتمع کشت صنعت مکران در گوردیم در حال اجراست.

استاندار سیستان وبلوچستان با حضور در چابهار و کنارک از ظرفیت های مالی، شیلاتی، گردشگری و کشاورزی بازدید و مسائل و مسائل آنان را آنالیز کرد.

موهبتی همچنین کلنگ عملیات اجرایی پست 230 کیلوولت مجتمع کشت و صنعت و ساماندهی حاشیه نشینی محله چادران شهر کنارک را به زمین زد و از موج شکن تنگ، اسکله صیادی زر آباد و پروژه های در دست اجرای چابهار و کنارک بازدید کرد.

ع

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2376

به "120 میلیارد تومان برای موج شکن های بندر صیادی تنگ کنارک هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "120 میلیارد تومان برای موج شکن های بندر صیادی تنگ کنارک هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید