35 فعالیت مجذوب کننده در بارسلونا با کمتر از 40 هزار تومان (بخش اول)6. در موزه پیکاسو، غرق در فرهنگ شوید

به گزارش مجله بای بلاگ، بارسلون شهری که آن را بیشتر به خاطر تیم محبوبش می شناسیم، یکی از برترین مقاصد توریستی دنیا محسوب می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا با 35 فعالیت جذابی که با کمتر از 10 یورو (حدود 40 هزار تومان) می توان انجام داد، آشنا شویم.

35 فعالیت مجذوب کننده در بارسلونا با کمتر از 40 هزار تومان (بخش اول)6. در موزه پیکاسو، غرق در فرهنگ شوید

با چشم انداز ها ساحلی زیبا و حس خوب دراز کشیدن در ساحل، بارسلونا به طور اساسی یک رویای به حقیقت پیوسته است. رویایی سرشار از هنر های تجسمی، غذای خوشمزه و مردمی زیبا.

ما برای شما 35 فعالیت مجذوب نماینده که رایگان یا به طور رویایی مقرون به صرفه هستند را برگزیدیم. از شنا در آب های مدیترانه گرفته کافه های دنج و خاص.

1. در موزه Museu dHistoria de Catalunya چرخی بزنید

بارسلونا مرکز منطقه کاتالونیا است، منطقه ای که پرچم، اقتصاد و فرهنگی جداگانه از اسپانیا دارد. شناخت تاریخ کاتالونیا به شما یاری می نماید پرچم هایی که در سراسر شهر از بالکن ها برافراشته اند را درک نموده و از گیج شدن شما در زمان گفت و گو با محلی ها جلوگیری می نماید. ورود به موزه در اولین یکشنبه هرماه رایگان است.

2. به سراغ گائودی در پارک Güell بروید

آنتونی گائودی سراسر رنگ، تخیل و هوش معماری است. از گائودی به نام افتهار بارسلونا یاد می گردد. پارک گوئل مکانی ایدئال برای آشنایی با وی است. ورود و گشتن در پارک رایگان است اما می توانید برای تور بازدید از خانه اصلی و موزائیک هایش بلیط تهیه کنید.

3. در Plaça de Catalunya به نظاره مردم بنشینید

این مکان قلب بارسلونا است. به عنوان محل اصلی تجمع های شهر، آغاز La Rambla و البته هاب مرکزی سیستم حمل و نقل، Plaça de Catalunya برای آغاز کاوش شهر بسیار مناسب است. در حالی که مردم بارسلونا و گردشگر ها را در رفت و آمد نظاره می کنید، از فواره ها، مجسمه ها و فضای باز آن لذت ببرید. این منطقه بعلاوه آغاز بهشت خرید شهر است چراکه چهار مرکز خرید مهم از اینجا به بیرون منشعب می گردند.

4. در La Rambla گشتی بزنید

از laça de Cataluny این جهت را تا دریا قدم بزنید. پیاده روی فقط حدود 1.5 کیلومتر است اما در طول جهت حسابی حواستان پرت می گردد: خوراکی ها خیابانی، دست فروش ها، جیب برها و گردشگر ها با منوپاد سلفیشان مانع پیش روی سریعتان خواهند شد.

5. در دریای مدیترانه شنا کنید

با تمام هنرمندان مشهور ممکن است به راحتی فراموش کنید که بارسلونا ذاتا یک شهر ساحلی است. پس به دریا بزنید. برای رسیدن به شن ها جهت شماره 4 زرد رنگ را سوار شده تا به ایستگاه بارسلونتا برسید. با تماشا تعداد افرادی که در ایستگاه مترو با دمپایی لای پنجه ای می گردند، غافلگیر خواهید شد.

6. در موزه پیکاسو، غرق در فرهنگ شوید

موزه پیکاسو جاییست که باید حتما به آنجا بروید. در این مکان که در قلب کوچه های Ciutat Vella (شهر قدیمی) قرارگرفته، از تمامی زندگی این هنرمند آشنا خواهید شد. با تماشا استعداد پابلوی جوان متحیر شوید. قبل از اینکه او غرق در رسته بوهمیان شده و هنر مدرن را با روش های آبسترکت خود منقلب کند. ورود به موزه از ساعت 3 تا 7 عصر هر یکشنبه و کل طول اولین یکشنبه سال رایگان است.

7. از Mercado de la Boqueria مقداری غذای دریایی تازه بگیرید

این بازار بزرگ پر است از غرفه های فروش میوه تازه، سبزیجات، زیتون، غذای آماده، غذای گرم و سکته قلبی که شامل گوشت قرمز ویژه و ماهی های براق می گردد!

حتی اگر قصد خرید ندارید، باز هم به بازار رفته و اجناس و فروشگاه هایش را نگاه کنید. کوشش کنید صبح ها به این بازار بروید پیش از اینکه از گردشگر ها پر گردد.

8. شهر را از بالای Catedral de Barcelona ببینید

فقط با 3 یورو آسانسور را سوار شده و به بالای برج کلیسایی بروید که در سال 1298 حسابی سروصدا به پا کرد. برای تماشا چشم انداز ای حتی بهتر، کوشش کنید در زمان غروب آفتاب آنجا باشید. خود کلیسای جامع دارای معماری گوتیک در اوج شکوهش است با مناره های برجی و سقفی بلند و طاق دار.

9. در کوچه های بخش یک چهارم گوتیک شهر سیر کنید

Barri Gòtic یت همان یک چهارم گوتیک، قلب شهر قدیم و بعضی از سازه های قرون وسطی ایش است. با راه رفتن در خیابان های باریک سنگ فرش شده حس می کنید پا به جهان و زمان دیگری گذاشته اید. مخصوصا با کاخ هایی که ناگهان بر سر راهتان سبز می شوند و راه های دیواردار آجری. این جهت عالی را با یک قهوه Satan آغاز کنید تا برای اکتشافاتتان سوخت کافی داشته باشید!

10. به یکی از فروشگاه های espadrille بروید

هیچ چیزی مثل این کفش های کلاسیک اسپانیایی به شما حسی ساحلی نمی دهد. زنان، مردان، بچه ها و پدر و مادر بزرگ های باحال این کفش ها را به پا می نمایند که La Manual Alpargatera از سال 1940 با دست می دوزد.

11. در Parc del Laberint dHorta چرخی بزنید

در میان ماز های ساخته شده از سرو های طرح دار و با تماشای مجسمه های پنهان در میان تعداد زیادی پیچ وخم، در فانتزی های خود غرق شوید. با خودتان یک دوست را همراه ببرید چراکه شاید گم و مجبور شدید تا ابد آنجا زندگی کنید. با کمتر از3 یورو ماجراجویی بی نظیری خواهید داشت. خط L3 را به سمت ایستگاه Mundet سوار شوید، جایی که با مقصد ما چند قدم فاصله دارد.

12. بر فراز رینگ گاوبازی سابق قدمی بزنید

مردی که مرکز Pompidou پاریس را متحول کرد، Las Arenas یا همان مرکز گاوبازی بارسلون را نیز به مرکز چند منظوره پیشگام تبدیل کرد. با وجود معماری فوق العاده داخل بنا، علت اصلی بازدید از اینجا قدم زد روی بامش است: گردشی دایره وار که نمای نفس گیر 360 درجه از شهر می دهد. این مکان را برای دل اینستاگرامتان که شده هم از دست ندهید.

13. در Poble-sec حریصانه به جان غذاها بیوفتید

غذابازی در عصر یکشنبه کاری است که تمامی بچه باحال ها انجام می دهند مخصوصا در Calle Blai که بهشت غذادوستان محسوب می گردد. در حالی که غذا های لقمه ای خوشمزه را که همه حدود 1 یورو قیمت دارند گاز می زنید، در جهت خیابان های مخصوص عابران پیاده قدمی بزنید.

نظر شما عزیزان خبرنگارانیی چیست؟ با بخش بعدی همراه ما باشید

منبع: کجارو / thrillist.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8645

به "35 فعالیت مجذوب کننده در بارسلونا با کمتر از 40 هزار تومان (بخش اول)6. در موزه پیکاسو، غرق در فرهنگ شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 فعالیت مجذوب کننده در بارسلونا با کمتر از 40 هزار تومان (بخش اول)6. در موزه پیکاسو، غرق در فرهنگ شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید