7 وسیله ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

به گزارش مجله بای بلاگ، همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مسائل رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و تابلو هدایت و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای هدایت و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این احتیاج احساس می گردد که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و …. نیز از استفاده کنند. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ هدایت، سرعت گیر، انواع تابلو هدایت، استوانه، کله قندی و بشکه جدا کننده در ایران فعالیت می نماید. این شرکت شرایطی فراهم آورده است که بتوانید بدون واسطه و صرف زمان و هزینه بیش از اندازه تنها با چند کلیک تجهیزات مورد احتیاج خود را در محل تحویل بگیرید.

7 وسیله ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

در ادامه با محصولات فراوری شده در این شرکت آشنا می شوید.

1-چراغ هدایت

در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع چراغ هدایت در رنگ های مختلف را تهیه نمایید. علاوه بر تعدد رنگ های چراغ ها، این مدل در نوع منبع تغذیه نیز با هم تفاوت دارند، شما این امکان را دارید که بین چراغ هدایت سولار که منبع تغذیه آن نور خورشید است و انواع چراغ هدایت برقی مناسب ترین را انتخاب نمایید. البته چراغ های سولار قیمت بیشتری دارند اما از آنجایی که هزینه برق در آن وجود ندارد می توانید صرفه جویی مناسبی انجام دهید. این چراغ ها شامل فلاشر های جهت دار نیز می گردد. رنگ این فلاشر ها و منبع تغذیه آنها با هم متفاوت است.

2-سرعتگیر

از مهمترین تجهیزاتی که برای کنترل سرعت درراستاهای خلوت استفاده می گردد سرعتگیر است. سرعتگیرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد آن از متریال متفاوت و در رنگ های متفاوتی ساخته می شوند. سرعتگیرهای فراوری شده در شرکت ایمن ترافیک کالا همگی از انواع لاستیکی و پلاستیکی هستند و به با پیچ به زمین نصب می شوند. اگر در پارکینگ های طبقاتی و یا راستا مجتمع های مسکونی خود احتیاج به انواع سرعتگیر دارید می توانید با شماره های داخل فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید تا علاوه بر تحویل محصول، فردی به عنوان نصاب در محل حاضر شده و سرعتگیر شما را در محل مورد نظر شما نصب نماید. سرعتگیر از متریال مقاوم در مقابل فشار و ضربه ، ساخته می گردد. این محصولات مانند یک پازل در

کنار هم پیچ می گردد. نوار زرد رنگ میان آن در شب و تاریکی دید خوبی به راننده می دهد.

انواع جدا نماینده های ترافیکی

جدا نماینده های ترافیکی خود محصولات بسیار گسترده ای هستند که از مهمترین آنها باید به استوانه ترافیکی، کله قندی ترافیکی و نیوجرسی یا بشکه ایمنی اشاره کرد. این محصولات برای جدا نمودن راستا اصلی جاده ها از راستا های فرعی، قسمت هایی از جاده که کارگران در آن مشغول به کار هستند، جدا نمودن محل پارک های خودروها و … به کار می فرایند. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا می شوید.

3-استوانه ترافیکی

این مدل شباهت ظاهری زیادی به کله قندی دارد اما برخلاف آن قابل حمل و نقل نیست و در محل نصب می گردد. استوانه ترافیکی برای ادغام و جداسازی راستاهای عبور و مرور خودرو ها و یا نشان دادن حریم جاده و خیابان ها استفاده می گردد. شما نیز می توانید با خرید این محصول و قرار دادن آن در محل پارک خود از ورود دیگر خودروها به محل پارک خود پیشگیری نمایید. ضمناً از این محصول در پارکینگ های عمومی نیز استفاده های گوناگونی می گردد. استوانه ها اصولا در رنگ نارنجی طراحی و ساخته می گردد و نوارهای شبرنگ اطراف آنها به دید بهتر آنها در شب یاری می نماید. یکی از انواع استوانه ترافیکی که در مجتمع های مسکونی و تفریحی کاربرد دارد استوانه ترافیکی راستانما است.

4-کله قندی ترافیکی

کله قندی ترافیکی یا مخروط ترافیکی نیز از تجهیزات پرکاربرد ترافیکی است. کله قندی ترافیکی بر خلاف استوانه ترافیکی قابلیت حمل و نقل دارند. . پلیس هدایت و رانندگی بیشتر برای مسدود کردن موقت یک راستا و یا جدا نمودن محل تصادف و … از این محصول استفاده می نمایند کله قندی را اصولا در رنگ قرمز و نارنجی می توان یافت. در حاشیه این مدل نیز از نوار شبرنگ استفاده می گردد تا در شب عابرین و رانندگان دید بهتری به آن داشته باشند. کله قندی ها به دلیل قرار دریافت در محل های خطرناک ازمواد اولیه مقاومتر مانند پلاستیک PVC ساخته می گردد.

5-نیوجرسی و بشکه ترافیکی

نیوجرسی ترافیکی از دو متریال اصلی پلاستیک و بتن ساخته می گردد. انواع بتنی را در بین راستاهای رفت و برگشت بزرگراه ها و آزادراه ها استفاده می نمایند. اما مدل پلاستیکی وزن کمی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. مدل پلاستیکی برای جدا نمودن راستاها در شهر و یا مسدود کردن راستا در بزرگراه های شهری استفاده می گردد. برای سنگین شدن آن را با آب و یا شن پر می نمایند. بشکه ترافیکی نیز کاربری نیوجرسی دارد با این تفاوت که شکل ظاهری آن متفاوت است. بشکه ها ارتفاع بیشتری دارند و برای چسباندن فلش ها و دیگر علائم مورد احتیاج می توان از بدنه آن استفاده نمایید.

6-تابلوهای هدایت رانندگی

نصب تابلو هدایت رانندگی در محل مناسب نقش بسیار زیادی در کمتر شدن تصافات دارد. تنوع بسیاری برای این محصول وجود دارد. در فروشگاه اینترنتی ما انواع پرکاربرد تابلو هدایت به فروش می رسد. تنها کافی است که با مشورت متخصصین ما یکی از بهترین تابلوها را سفارش دهید. نصابان شرکت برای نصب آن به محل اعزام خواهند شد.

7-رنگ ترافیکی

شاید بتوان رنگ ترافیکی را در دسته علائم افقی هدایت قرار داد، ولی به جرات می توان گفت یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی است که فقدان آن به شدت باعث ایجاد تصادفات می گردد. خطکشی های عابرین پیاده، علائم هشدار دهنده و یا خطهای جدا نماینده راستا عبور و مرور از موارد پرکاربرد و بسیار مهم رنگ ترافیکی می باشد. از دیگر موارد استفاده رنگ ترافیکی می توان خط کشی پارکینگ هارا مثال زد، که علاوه بر تعیین نمودن حریم خودروها ، در زیبایی پارکینگها نیز نقش مهمی دارند.

فقط کافیست راستا اتوبان و یا خیابانی را تصور کنید که هیچگونه علامت و خطکشی در آن نباشد. چگونه رانندگان می توانند تشخیص دهند که از چه راستا و با چه سرعتی مجاز به حرکت هستند!!

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا فراوری نماینده انواع تجهیزات ترافیکی در ایران است. این شرکت با فروش بدون واسطه محصولات خود در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا شرایطی فراهم آورده است که شما بتوانید محصولات این شرکت را با قیمت های مقرون به صرفه تهیه نمایید. برای انتخاب محصول کافی است که با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان متخصصین ما، بهترین محصول را انتخاب کرده و سفارش دهید. از دیگر خدمات این شرکت ارئه گارانتی مناسب است. در صورتی که محصول در زمانی زودتر از گارانتی دچار خرابی شد می توانید از گارانتی محصول استفاده کرده و آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. در صورت احتیاج به نصاب می توانید از متخصصین نصب شرکت نیز بهره ببرید.

منبع: اتاق
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2815

به "7 وسیله ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 وسیله ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید