8 مورد از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های جهان

به گزارش مجله بای بلاگ، در این مقاله می خواهیم 8 مورد از مدرن ترین هتل های دنیا بپردازیم. اگر می خواهید بدانید این هتل ها در کجا قرار گرفته اند؟ و چرا عنوان مدرن ترین هتل های دنیا را کسب نموده اند؟ و طراحان هنرمند این هتل ها چه کسی است؟ پس با ما تا پایان همراه باشید.

8 مورد از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های جهان

هتل هابیتا مونتری (مونتری، مکزیک)

در هتل هابیتا به آسانی می توان مدرنیسم را در ساختار بتی یافت. مبلمان داخلی این هتل به وسیله ریک اونز طراحی شد علاوه بر این جایگاه های قو مانند به وسیله طراح مشهور آرنه جاکوبسن تزئین شده است. سبک مینیمالیسم در دکوراسیون داخلی هتل با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری به چشم می خورد.

هتل کوبه (پاریس، فرانسه)

یکی دیگر از مدرن ترین هتل های دنیا، هتل 4ستاره غیر معمول در قلب پاریس که بین کانال سنت مارتین و مون مارتر، کوبه پاریس نهاده شده است. این هتل مرسوم در قرن هجدهم میلادی و پر شگفتی را می توان در قلب منطقه ای از انواع فرهنگ های دنیا یافت. در هتل مارتین شما می توانید طبیعتی بی مانند در کنار امکانات لوکس تجربه کنید. با شرکت در تور فرانسه می توانید از این هتل زیبا تماشا کنید.

هتل تئاتر (اپورتو، پرتغال)

هتل تئاتر به رنگ های برنزی و طلایی، در شهر پورتو پرتغال می درخشد. این هتل که به وسیله طراح معروف نینا آندراد سیلوا طراحی شد و به طرز بی عیب و نقصی تئاتر و شهرنشینی را در هم ترکیب می نماید. با منطقه ها گردشگری و پر بازدید پرتغال آشنا شوید.

هتل میرا هنگ کنگ (هنگ کنگ، چین)

هتل میرا هنگ کنگ که در تسیم شا تسوئی قراردارد. این هتل جایگاه هایی با طرح تخم مرغی ارنه جوکبسون دارد . اتاق های یکی از مدرن ترین هتل های دنیا در رنگ های قرمز، سبز، نقره ای یا بنفش رنگ آمیزی شده اند و این فرصت را برای مهمانان فراهم می نمایند تا میان رنگ های مختلف انتخاب نمایند.

هتل یاس (ابوظبی)

هتل یاس که در آب های زیبای مارینا ابوظبی واقع شده است دارای بزرگترین نمایشگر LED دنیا است و اخیرا در بین بهترین هتل های دنیا نهاده شد. این هتل دارای دو ساختمان مجزا است که در شب چشم انداز ای چشم نواز را ایجاد می نماید. طراحی کلی هتل یاس به منظور تداعی سرعت، حرکت و حرکت است.

هتل و آپارتمان تاون هال (لندن، انگلستان)

تاون هال که در تالار شهر سابق باتنال گرین در شرق لندن واقع شده است. این هتل طراحی معاصر را در کنار حفظ عناصر تاریخی در خود جای داده است. تاون هال مجموعه ای از اتاق خواب های شیک جادار و سوئیت های تماشای را ارائه می دهد و رستوران کرنر روم که در طبقه اول هتل نهاده شده است. این هتل مدرن دنیا مهمانان را به یک تجربه ناهار خوری فراموش نشدنی در محیط دلباز و پر نور خود دعوت می نماید.

سمیرامیس (آتن، یونان)

سمیرامیس در شهری باستانی آینده ای روشن را متجلی می نماید. این هتل که به وسیله طراح کریم رشید ایجاد شد و با رنگ های صورتی روشن، سبز، نارنجی و زرد ظریف ساخته شده است. هتل سمیرایس بارنگ های گوناگون شور و نشاط را به مشتریان هدیه می دهد.

هتل لامونایی(لاروشل، فرانسه)

هنری که در این هتل به نمایش گذاشته می گردد، هر چند ماه یکبار تغییر می نماید و به روز می گردد تا دید و احساس متفاوتی به مهمان بدهد. این هتل به وسیله بزرگترین اسکله تفریحی فرانسه احاطه شده است، کمی برای استراحت و قدم زدن در شهر قدیمی لاروشل و یا یک روز در آبگرم وقت بگذارید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم از میان مدرن ترین هتل های دنیا 8 مورد را انتخاب کنیم. این هتل های مدرن به دست هنرمندانی در سراسر دنیا با سبک ها و رنگ های گوناگون طراحی شده است تا مسافران بتوانند اقامتی به یادماندنی را تجربه نمایند.

منبع: ژیوار
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8802

به "8 مورد از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مورد از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید