شروع به کار کلینیک رسانه با هدف مددرسانی به اهالی رسانه

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا)- تشکل کلینیک رسانه با هدف مددرسانی به اهالی رسانه به صورت رسمی شروع به کار کرد.

شروع به کار کلینیک رسانه با هدف مددرسانی به اهالی رسانه

به گزارش ایرنا، هرمز هوشمندراد، مدیرعامل و بنیان گذار کلینیک رسانه ضمن اعلام این خبر گفت: کلینیک رسانه از ابتدای سال 1390 به پیشنهاد حسین انتظامی، نماینده وقت مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها به صورت خودگردان و بدون هیچ گونه حمایت اقتصادی، آغاز به فعالیت کرد و طی این سال ها با وجود سنگ اندازی ها و نامهربانی های اجرا شده همیشه محلی برای مددرسانی به اهالی رسانه بوده است.

وی با اشاره به این نکته که این کلینیک حدود ده سال است به صورت غیر رسمی فعالیت می نماید، گفت: فعالیت کلینیک رسانه در حوزه توانمند سازی فعالان رسانه و برطرف مسائل اداری آنها به وسیله دسترسی به مدیران دولتی و و البته مشاوره حضوری و هدایت فنی است.

به گفته هوشمندراد پیگیری خواست های مدیران رسانه در مورد بیمه، طرح ترافیک، سهمیه کاغذ و یارانه مطبوعات به وسیله کلینیک رسانه صورت می گیرد.

همچنین اهالی رسانه می توانند جهت تسریع فرایند درخواست صدور مجوز رسانه ها و تغییر شرایط آنها به وسیله نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت از این کلینیک یاری بگیرند.

به گزارش ایرنا، افتتاح رسمی کلینیک رسانه در مراسمی که شب گذشته با حضور پدرام پاک آیین، نماینده مدیران رسانه در هیات نظارت بر مطبوعات برگزار گردید صورت گرفت. در این مراسم همچنین محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مجلس دهم شورای اسلامی، مدیران تشکل های رسانه ای و همین طور جمع کثیری از مدیران، فعالان و پیشکسوتان رسانه های کشور حضور داشتند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7217

به "شروع به کار کلینیک رسانه با هدف مددرسانی به اهالی رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار کلینیک رسانه با هدف مددرسانی به اهالی رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید