همگی دست به دست هم دادند تا شور و هیجان فوتبال همچنان در میان مردم باشد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین حواشی فدراسیون فوتبال و تیم ملی شرح داد.

همگی دست به دست هم دادند تا شور و هیجان فوتبال همچنان در میان مردم باشد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،امیر مهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط مربوط به برگزاری رقابت های مقدماتی جام دنیای 2022 قطر عنوان نمود:اخبار متعددی در این ارتباط منتشر شده و در فضای مجازی از سوی خبرنگاران عربی در این مدت به انتشار رسید اما چیزی که قطعی شده به این صورت است که بر اساس درخواستی که دو فدراسیون هنگ کنگ و کامبوج به خاطر محدودیت هایی که در کشورشان به آنها روبرو بوده اند، مقرر شد که مسابقاتی که قرار بود در ماه مارچ برگزار شود، به ماه ژوئن منتقل شود و بنابراین رقابت های تیم ملی ایران نیز در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:نکته مهم در این ارتباط اینکه درباره محل برگزاری مسابقات هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. قرار است روز سه شنبه هفته جاری ویدئو کنفرانسی با حضور نمایندگان تیم های شرکت نماینده در گروه ایران، سرمربیان این تیم ها، روسای بین الملل و دپارتمان تیم های ملی برگزار خواهد شد تا در زمینه برگزاری رایزنی شود مذاکره شود و سپس تصمیم نهایی اخد شود.

علوی ادامه داد: باید اشاره ای داشته باشم به نامه ای که دبیرکل فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال نموده اند. نامه ای که درباره برگزاری رقابت های باشگاهی متعدد در سطوح مختلف فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و حتی حوزه آموزشگاه و مدارس فوتبال و فستیوال ها در هنگامه شیوع کرونا است. الان برگزاری مسابقات در هنگام کرونا در سطح دنیا شکل بهتری پیدا نموده است ولی چند ماه پیش شرایط اینطور نبود و دستگاه های مختلفی در ایران همکاری کردند تا این راستا به سلامت طی شود.ستاد کرونا در فوتبال،ستاد کرونا در ورزش،هیات های فوتبال،باشگاهها،ادارات کل ورزش و جوانان،وزارت بهداشت دست به دست هم دادند تا مسابقات طبق برنامه به انجام برسد و شور و هیجان فوتبال همچنان در میان مردم باشد.

وی اضافه نمود: این گزارش به استحضار فدراسیون دنیای فوتبال هم رسیده است.بنابراین نکته مهم در این ارتباط این است که کشورمان به بهترین شکل مهیای برگزاری و میزبانی مسابقات است و اگر قرار باشد بازی ها به صورت متمرکز برگزار شود، حق تیم ملی ایران که خودش را مهیای یک صعود پرافتخار دیگر آماده می نماید نباید ضایع شود و احتیاج است که تصمیم عادلانه ای در این باره گرفته شود. تیم ملی ایران سه مسابقه بسیار حساس در زمین خودمان دارد و یک مسابقه در خارج از خانه و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

سخنگوی فدراسیون همچنین درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت:تاریخ 10 اسفند روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود. در این زمینه اطلاع رسانی کامل به عمل آمده است. اما باید نکاتی را در این زمینه مطرح کنم. ساعت 9 صبح روز یکشنبه 10 اسفند به مدت 30 دقیقه پذیرش خواهد بود. ورود به سالن بین ساعت 9:30 تا 9:50 خواهد بود.

ساعت 09:50 دقیقه درب های سالن اجلاس سران بسته خواهد شد و اجازه عبور و مرور به کسی داده نخواهد شد. سالن اصلی اجلاس برای برگزاری انتخابات معین شده است. بخاطر شیوه نامه های بهداشتی، شرایط برگزاری انتخابات در سالن اجلاس سران شرایط مناسبی دارد و تهمیدات لازم در این باره به انجام رسیده است.

بعد از زمان اعلام شده، هیچ گونه عبور و مروری در سالن مجمع میسر نخواهد بود.ضمن اینکه برای اعضای شرکت نماینده، آیدی کارت صادر شده است. از همه عزیزان این تقاضا وجود دارد که فرد همراه را با خود به محل برگزاری انتخابات نیاورند چرا که مجوز حضور فرد همراه به کسی داده نمی شود که دلیل آن رعایت پروتکل های بهداشتی است.

علوی درباره افتتاح پروژه قصه فوتبال ایرانی گفت:با هدف مستندسازی تاریخچه فوتبال ایران پروژه نوشتن قصه فوتبال ایران شروع شد.این موضوع با تاکیدات سرپرست محترم فدراسیون و پیگیری ویژه و همراهی دبیرکل محترم فدراسیون به انجام خواهد رسید و از همه پژوهشگران

گرانقدر عرصه رسانه و همچنین پیشکسوتان فوتبال درخواست می کنیم که در این پروژه فدراسیون را همراهی نمایند تا گنجینه ای ماندگار برای فوتبال کشورمان باقی بماند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6459

به "همگی دست به دست هم دادند تا شور و هیجان فوتبال همچنان در میان مردم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همگی دست به دست هم دادند تا شور و هیجان فوتبال همچنان در میان مردم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید