شروع پنجاهمین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد تقی امینی، رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا در آیین گشایش این دوره طی سخنانی، با معرفی اجمالی زبان فارسی و جامعه فارسی زبان در دنیا، صندلی زبان فارسی در فرهنگ و هویت ایرانی و ارتقاء درک متقابل در مناسبات همه جانبه فرهنگ محور ایران و ایتالیا را مورد تأکید قرار داد و برای فارسی آموزان شرکت کننده در این دوره آرزوی موفقیت کرد.

شروع پنجاهمین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

وی اظهار کرد: این دوره که پنجاهمین دوره از کلاس های آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در رم است، سومین دوره ای است که در پی ممنوعیت ها و محدودیت های ناظر بر فاصله گذاری اجتماعی ناشی از همه گیری ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد.

امینی تأکید کرد: این دوره آموزشی در چهار سطح ابتدایی، مقدماتی، میانی و پیشرفته مشتمل بر 10 جلسه آموزشی به طول یک ساعت و نیم (مجموعا 60 ساعت) مطابق استاندارهای آموزشی بنیاد سعدی با حضور خانم اسماعیلی، مدرس آموزش زبان فارسی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ در سرانجام این دوره آموزشی، از فارسی آموزانی که در 80 درصد از ساعات آموزشی حضور داشته باشند، آزمون سرانجامی مهارت های خواندن، نوشتن، سخن گفتن و ... به عمل آمده و برای حائزین نمره قبولی، گواهینامه شرکت در دوره صادر خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5161

به "شروع پنجاهمین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پنجاهمین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید