اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در تهران با اسنپ روم

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران شهر بزرگی است که گردشگران بسیاری را در دل خود جای داده است. روزانه حجم بالایی از مسافران وارد تهران شده و با اهداف کاری یا تفریحی مدتی را در آن سپری می کنند. بسیاری از این مسافران، ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند که به وطن می آیند تا عزیزانشان را ببینند و رفع دلتنگی کنند. برخی هم برای دریافت خدمات درمانی یا امور اداری وارد کشور می شوند.

اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در تهران با اسنپ روم

در گذشته بسیاری از افراد ترجیح می دادند مدت حضورشان در کشور را در هتل اقامت کنند، اما با گذر زمان و فراهم شدن امکانی قانونی به نام اجاره خانه روزانه در تهران، تعداد مسافرانی که روی به اجاره مبله تهران آوردند، افزایش یافت و این موضوع، کارآفرینان حوزه صنعت گردشگری را بر آن داشت تا سامانه هایی برای اجاره آنلاین سوئیت و آپارتمان مبله راه اندازی کنند.

اسنپ روم یکی از این سامانه هاست که از سال 96 با هدف ارائه خانه و اتاق های با کیفیت با بهترین قیمت شروع به فعالیت کرد. تلاش این مجموعه تجربه بهتر از سفر های اقتصادی و دغدغه آن مقرون به صرفه کردن هزینه اقامت برای مسافران است. در واقع اسنپ روم سعی دارد تا هر کس با هر میزان بودجه، اقامت با کیفیتی را در طول سفرهایش تجربه کند.

مسافران خارجی نیز در پی همین تجربه، استقبال بسیاری از تهران اجاره سوئیت کرده اند. جدا از ساکن شدن در یک خانه واقعی، اجاره مبله تهران مزایای بسیاری برای آنها دارد که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

مزایای اجاره روزانه خانه در تهران

1. حفظ حریم شخصی

اهمیت به رعایت حریم شخصی یکی از دلایل مهم هر مسافری برای اجاره سوئیت مقرون به صرفه در تهران است. زمانی که شما در هتل اقامت می کنید، ناچار به رعایت قوانین و مقررات دست و پاگیر آن هستید.

حتی در ساعاتی از روز ممکن است تیم خدماتی هتل به منظور انجام نظافت، وارد اتاق شما شوند. رفت و آمد شما باید در اصول و چارچوب خاصی انجام شود و خیلی موارد دیگر که در این بحث نمی گنجد. اما هنگامی که یک آپارتمان مبله اجاره می کنید، قوانین خانه موقت خود را خودتان وضع می کنید.

2. صرفه اقتصادی

هنگامی که شما به همراه خانواده سفر می کنید، اجاره مبله تهران گزینه مقرون به صرفه تری است؛ چراکه فضایی که در قبال یک هزینه مشخص در یک سوئیت یا آپارتمان مبله دریافت می کنید، به نسبت یک اتاق هتل به مراتب بیشتر است و تعداد افراد بیشتری نیز در آن می توانند ساکن شوند.

3. انتخاب بیشتر

در اجاره مبله تهران شما گزینه های بیشتری برای انتخاب دارید و تنوع آپارتمان های مبله بیشتر از اتاق های یک هتل است. ضمن اینکه توضیحات مربوط به هر خانه به همراه چندین عکس در سامانه های آنلاین اجاره خانه قرار گرفته است.

4. انتخاب بهتر موقعیت جغرافیایی

هنگامی که شما یک سوئیت اجاره می کنید، می توانید آن را نزدیک به خانه عزیزانتان و یا مکان های پرتردد زمان اقامت تان بگیرید. با این کار زمان کمتری را در راستا و ترافیک و زمان بیشتری را کنار خانواده سپری خواهید کرد.

چه عواملی در قیمت اجاره روزانه خانه در تهران موثر است؟

موارد مختلفی وجود دارد که در مشخص قیمت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران تاثیرگذار است. مواردی نظیر امکانات خانه مبله که یکی از اصلی ترین موارد است.

هرچه یک خانه مبله امکانات بیشتری داشته باشد و با لوازم خانگی بیشتر و مدرن تری دکور شده باشد، قیمت اجاره آن افزایش پیدا می کند. یک آپارتمان مبله ممکن است شامل امکانات رفاهی بیشتری مثل استخر، سونا، جکوزی و تردمیل باشد که در این حالت اجاره بهای آن بیشتر خواهد بود.

مورد دیگری که بر قیمت خانه های مبله تاثیرگذار است، متراژ خانه است. همانطور که متراژ بر اجاره بهای آپارتمان های معمولی موثر است، در اجاره آپارتمان های مبله نیز با افزایش متراژ، شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؛ چراکه متراژ بالاتر به معنای بیشتر شدن تعداد اتاق خواب ها و در نتیجه بیشتر شدن تعداد افرادی است که می توانند در آن خانه اقامت کنند.

پارکینگ نیز یکی از آن امکاناتی است که در صورت وجود، قیمت اجاره خانه مبله را افزایش می دهد؛ چراکه به طور معمول تعداد خانه های مبله ای که پارکینگ دارند، خیلی زیاد نیست، بنابراین با توجه به اینکه در دسترس نبودن پارکینگ و جای پارک یکی از معضلات همیشگی ساکنین تهران است و سوئیتی که همراه با پارکینگ اجاره داده شود یک مزیت بزرگ دارد، پس طبیعی است که قیمت اجاره بهای آن افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت اجاره روزانه آپارتمان مبله، منطقه ای است که در آن واقع شده است. دقت داشته باشید که خانه ای که اجاره می کنید در کدام منطقه واقع شده است.

اگر در یکی از محله های خوب تهران باشد، قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد بود. برخی منطقه ها که در تهران جزء محله های لوکس محسوب می شوند، بیشترین قیمت را برای خانه های مبله خود دارا هستند.

پس بهتر است پیش از اجاره سوئیت، با توجه به بودجه خود محله و منطقه، امکانات رفاهی و جانبی، متراژ و موارد دیگری که موردنظرتان است، آپارتمان مبله را انتخاب و اجاره کنید.

در سرانجام اگر قصد اجاره روزانه خانه در تهران را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم، سوپر اپلیکیشن اسنپ به صورت آنلاین و همچنین به صورت تلفنی رزرو خود را انجام دهید. اسنپ روم با پشتیبانی 24 ساعته خود در هر ساعتی از شبانه روز همراه شماست. کارشناسان پشتیبانی اسنپ روم در تلاش هستند تا مسائل خود را در اسرع وقت حل کنید.

بنابراین می توانید با خاطری آسوده، آپارتمان مبله موردنظر خود را پیدا کرده و با آرامش سفر کنید. تیم اسنپ روم بهترین ها را برایتان گرد هم آورده و در هر مرحله از سفر همراه شماست.

منبع: همگردی
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8787

به "اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در تهران با اسنپ روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در تهران با اسنپ روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید