اجرای چندین عملیات عمرانی جدیددرپروژه تقاطع غیر همسطح ارتش

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 3 تبریز با اشاره به اجرای چندین عملیات عمرانی تازه در پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی شهرداری است که بعد از تاخیرهای بوجود آمده در سال قبل و نیمه اول سالجاری در ماه های اخیر علیرغم برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، سرعت گرفته است.

اجرای چندین عملیات عمرانی جدیددرپروژه تقاطع غیر همسطح ارتش

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر به موضوع تأمین منابع مالی پروژه اشاره و در این مورد اضافه نمود: با هماهنگی و همکاری های معاونت مالی و مالی شهرداری تبریز و منطقه در تأمین منابع مالی بصورت تسهیلات مانعی وجود نداشته و عمل اصلی تأخیر تا به امروز عدم قول پیمانکار در انجام 3 پروژه مشابه همزمان در سطح شهر است که با پیگیری های مستمر در مورد سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و تکمیل پروژه در نیمه اول سال آینده هستیم. وی به نوبه خوداز مسائل ترافیکی و تأخیرهای بوجود آمده در احداث تقاطع غیر همسطح ارتش-آزادی از مردم شریف تبریز عذرخواهی کرد.

وی اضافه نمود: پیشرفت احداث تقاطع غیر همسطح ارتش، با اجرای چندین عملیات عمرانی نو سرعت گرفته است.

وحیدکیا از بتن ریزی پایه p3 ضلع غربی اطلاع داد و اظهار کرد: آرماتوربندی پایه p6 و پایه p4 شرقی نیز در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: بعلاوه در ضلع غربی عملیات عمرانی در پایه های p2 و p3 به اتمام رسیده و عملیات در پایه p1 نیز در حال اجرا است.

شهردار منطقه 3 تبریز ادامه داد: بتن ریزی 3 فونداسیون ضلع غربی پل روگذر نیز به اتمام رسیده است.

وحیدکیا اضافه نمود: برای اجرای محل 4 فونداسیون ضلع غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه ارتش، 40 مورد شمع گذاری انجام گرفته است.

وی در مورد اجرای عملیات در ضلع شرقی گفت: بعد از گشایش راستا راستگرد برای تردد وسایل نقلیه، محدوده اجرای پروژه در این ضلع نیز جداسازی و ایمن سازی شده و عملیات احداث در این نقطه آغاز شده که نبود تراکم تاسیسات شهری در این ضلع باعث شده عملیات عمرانی در این بخش به خوبی پیش برود.

وحیدکیا با اشاره به عملیات عمرانی انجام شده در ضلع شرقی گفت: در ضلع شرقی عملیات عمرانی پایه p4 و p6 در حال اجرا بوده و اجرای فونداسیون دیواره های این ضلع نیز آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8747

به "اجرای چندین عملیات عمرانی جدیددرپروژه تقاطع غیر همسطح ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای چندین عملیات عمرانی جدیددرپروژه تقاطع غیر همسطح ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید