احمدی: بانوان والیبالیست از سرکار به تمرین می آیند!، کرونایی شدن لیبروی تیم باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان شده بود

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم والیبال بانوان اکسون گفت: بازیکنانم در ملاقات با شهرداری قزوین خودشان را گم نموده بودند و دلیل این موضوع را کرونایی شدن و غیبت لیبروی تیم می دانم.

احمدی: بانوان والیبالیست از سرکار به تمرین می آیند!، کرونایی شدن لیبروی تیم باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان شده بود

اورانوس احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست شاگردانش برابر شهرداری قزوین در بازی نخست لیگ برتر والیبال بانوان گفت: تیم سال جاری ما خیلی جوان تر شده و شرایط مان تغییر نموده است، اما متاسفانه در بازی نخست شرایط خاصی داشتیم، چون فاطمه صولتی لیبروی اصلی تیم به بیماری کرونا مبتلا شده و شرایط تیم خوب نبود.

وی اضافه نمود: بازی با شهرداری قزوین می توانست خیلی خوبی باشد، اما بازیکنانم به دلیل ابتلای لیبروی تیم، روحیه شان را از دست داده بودند.

سرمربی تیم والیبال بانوان اکسون با رد موضوع بی تجربگی بعضی شاگردانش در بازی برابر شهرداری قزوین گفت: دلیل این شکست تجربه کم بازیکنانم نبود. ما خیلی خوب تمرین نموده بودیم، اما امروز خودشان را گم نموده بودند و این امر را به دلیل مشکل لیبروی تیم می دانم. از این مسئله نگران نیستم و شک ندارم در بازی بعد خوب می شویم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری تیم روی بازیکنان جوان اعلام نمود: ما تمام کوشش مان را برای ایستادن روی سکو انجام می دهیم، اما باشگاه با این هدف بازیکن گیری ننموده است و بیشتر روی جوانان سرمایه گذاری می نماید، چون به دو سه سال آینده برای کسب مقام فکر می نماید. سال جاری تا جایی که توانستیم یکی دو بازیکن با تجربه گرفتیم تا بتوانیم از تجربه شان استفاده کنیم.

احمدی همچنین درخصوص مشکل قراردادهای اقتصادی کم بانوان والیبالیست گفت: هر سال به قرارداد بازیکنان هر باشگاه مبلغی اضافه می گردد، اما متاسفانه قرارداد بانوان مثل آقایان نیست و این مسئله مشکل بانوان است، یعنی یک بازیکنی که در یک باشگاهی قرارداد می بندد، باید چند جای دیگر هم کار کند و خسته سر تمرین بیاید که خیلی بد است. درحالیکه اگر این قراردادها واقعی باشد، شرایط دیگری پیدا می نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5119

به "احمدی: بانوان والیبالیست از سرکار به تمرین می آیند!، کرونایی شدن لیبروی تیم باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: بانوان والیبالیست از سرکار به تمرین می آیند!، کرونایی شدن لیبروی تیم باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید