ارایه ایده های طلایی صرفه جویی در خانه ما شبکه افق

به گزارش مجله بای بلاگ، سومین قسمت مستند مسابقه خانه ما با موضوع مسافرت سه خانواده شرکت کننده در آن، آدینه 30 بهمن از شبکه افق پخش می گردد.

ارایه ایده های طلایی صرفه جویی در خانه ما شبکه افق

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، ، سه خانواده از بین همه داوطلبانی که برای شرکت در مسابقه خانه ما درخواست داده بودند انتخاب شدند، سپس قرار شد یک ماه به خرج این برنامه زندگی نمایند و در این فرصت استثنائی بتوانند به سبک زندگی بهینه برسند.

در گام نخست مجبور شدند همه خوراکی هایی که انبار نموده بودند را از خانه هایشان خارج نمایند، پول و کارت اعتباریشان را هم تحویل دادند و قبوض آب و برق و گازشان هم صفر شد.

به هر خانواده یک کارت بانکی با اعتبار 500 هزار تومان داده شد، در انتهای مسابقه یکصد برابر آنچه که برنده مسابقه پس انداز نموده باشد جایزه دریافت می نماید به عبارتی روی کاغذ، 50 جایزه این مسابقه 50 میلیون تومان پول نقد است.

برای همین آن ها باید مراقب باشند چون هر هزار تومانی که خرج می نمایند 100 هزار تومان ارزش دارد.

در نخستین مرحله، میزبانی خانواده های آزادی و جباری بر عهده خانواده صمصام نهاده شد، اتفاقی که او را شوکه کرد، ایده طلایی او برای صرفه جویی، استفاده از محیط پارک برای میزبانی بود.

چند روز بعد از تمام شدن مهمانی، قرار است این سه خانواده به مسافرت بروند، یکی با اتومبیل شخصی خودش و دیگری با قطار؛ ماجرای سومین قسمت، اتفاقاتی است که در این مسافرت و جهت راه برایشان رخ می دهد.

حسام اسلامی و علی رمضان کارگردانان خانه ما هستند که سومین قسمت آن آدینه 30 بهمن ساعت 21 از شبکه افق پخش می گردد.

تکرار این برنامه هم برای پخش در ساعت های 6:30 و 13:30 دقیقه روز شنبه هفته آینده در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 445

به "ارایه ایده های طلایی صرفه جویی در خانه ما شبکه افق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه ایده های طلایی صرفه جویی در خانه ما شبکه افق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید