استقبال زنان گلستانی از عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، زهرا سربالی دختر فوتبالیست شهر گلستان که پیراهن شماره شش تیم ملی را در بازی های جام ملت های آسیا بر تن نموده بود، به گلستان بازگشت تا پس از یک استراحت کوتاه، دوباره بازی های خود در تیم ملی را ادامه دهد.

استقبال زنان گلستانی از عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان

سربالی که خود را از کودکی با ورزش فوتبال عجین نموده است، سابقه بازی در تیم استقلال تهران به مدت سه سال، شهرداری ارومیه یک سال، ذوب آهن یک سال و تیم خان خاتون بم را به مدت پنج سال در کارنامه خود دارد.

این بانوی فوتبالیست در چندین دوره بازی های لیگ برتر اسم برترین بازیکن تکنیکی فوتبال کشورمان را کسب نموده است و هم اکنون به اسم یک عضو مؤثر تیم ملی در جام ملت های آسیا به همراه تیم خود پیروز به صعود به مرحله نهایی شده است.

این فوتبالیست در حاشیه ورود به گلستان به خبرنگاران گفت: فوتبال را از کوچه و خیابان های سلطان آباد شروع کردم و در مدرسه زمانی که ورزش می کردم، دبیر ورزش متوجه استعداد من شد و همان شد که با یاری دبیر ورزش مدرسه راه نو زندگی من در راستا ورزش فوتبال شروع شد.

وی از کمبودها و بی توجهی ها گله دارد و می گوید: با همه کمبودها باز هم قلبم برای مردم منطقه ام و دخترانی که آرزوهایی دارند که به نظر دست نیافتنی است، می طپد و همین که افتخار شهر گلستان و کشورم هستم برای من کافی است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8472

به "استقبال زنان گلستانی از عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال زنان گلستانی از عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید