استقلالی ها مرا رها کردند، زندگی ام به یک جایگاه چرخدار محدود شده

به گزارش مجله بای بلاگ، مدافع پیشین استقلال ضمن ابراز گله از باشگاه استقلال گفت: زندگی ام کلا به یک جایگاه چرخدار محدود شده و باشگاه استقلال هم کاملا مرا رها نموده است.

استقلالی ها مرا رها کردند، زندگی ام به یک جایگاه چرخدار محدود شده

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، لئوناردو پادوانی مدافع پیشین استقلال که بر اثر یک مصدومیت دچار معلولیت دائمی شد، در مورد آخرین شرایط خود گفت: این روزها به علت کرونا بیشتر در خانه هستم. من جزو گروه های حساس به حساب می آیم و باید بیشتر از خودم مراقبت کنم. برای همین خیلی از خانه خارج نمی شوم.

وی بیان داشت: به خاطر شرایطی که دارم باید خیلی زودتر کارهای درمان اساسی ام را انجام می دادم، اما این روزها تنها فیزیوتراپی می کنم و امیدوارم با همین شرایط شرایطم بهتر گردد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: استقلالی ها مرا از یک جایی رها کردند. آنها دیدند در زمین چه اتفاقی برای من افتاد و انتظار خیلی بیشتری از این باشگاه داشتم. امیدوارم استقلالی ها شرایط زندگی مرا ببینند و یاری نمایند. زندگی من تنها محدود به نشستن روی یک جایگاه چرخ دار شده است.

پادوانی بیان داشت: از وقتی از ایران برگشتم دیگر استقلالی ها سراغ مرا نگرفتند. برای همین به فیفا شکایت کردم. این اولین موردی است که یک بازیکن به این علت به فیفا شکایت می نماید و برای همین معین نیست فیفا چه رأیی در این خصوص صادر کند. من کاملاً شانس بازگشت به فوتبال و حتی بازگشت به یک زندگی عادی را از دست داده ام. برای فردی مثل من پیدا کردن شغل و تامین مخارج زندگی و درمان بسیار سخت است.

مدافع سابق استقلال گفت: وکیل من در شکایتی که مطرح نموده، هزینه های مخارج زندگی و درمان برای سی چهل سال زندگی آینده ام محاسبه نموده و روی آن به فیفا شکایت نموده است. اینکه فیفا چه رای در این خصوص صادر کند را من نمی دانم.

وی اضافه نمود: تحقیق کردم و متوجه شدم در جهان اتفاقی که برای من افتاد برای هر فوتبالیستی روی داده یا فوت نموده یا مثل من فلج شده است. رسیدگی در دقایق و روزهای ابتدایی بسیار مهم است. شما در مسابقات یورو دیدید که وقتی برای اریکسون در زمین رخ داد چطور از او مراقبت کردند.

پادوانی تاکید نمود: همه طرفداران استقلال به من پیغام می دهند و حال مرا می پرسند و به خاطر کارهایی که مدیریت برای من انجام نداد ناراحت هستند. من خیلی دوست دارم به ایران برگردم و امیدوارم بعد از شرایط کرونا اگر این امکان برایم وجود داشت بار دیگر به ایران برگردم. من در مدتی که در ایران زندگی می کردم راضی بودم و ایران را دوست دارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7681

به "استقلالی ها مرا رها کردند، زندگی ام به یک جایگاه چرخدار محدود شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها مرا رها کردند، زندگی ام به یک جایگاه چرخدار محدود شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید