استقلال یک مشکل بزرگ دارد، فجر می خواهد اولین شگفتی را رقم بزند

به گزارش مجله بای بلاگ، حسین فرزامی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد نتایج هفته سوم لیگ برتر گفت: این هفته شاهد شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و تساوی گل گهر مقابل نساجی مازندران بودیم. دو تیم استقلال و سپاهان از این اتفاق سود بردند و فاصله امتیازی خود را با این دو حریف بیشتر کردند.

استقلال یک مشکل بزرگ دارد، فجر می خواهد اولین شگفتی را رقم بزند

وی ادامه داد: استقلال مقابل تراکتور نمایش خوبی از خود به جا نگذاشت ولی توانست با یک برد مالی هم امتیاز با سپاهان اصفهان شده و در رده دوم جدول حضور یابد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: تراکتور هم بازی خوبی از خود مقابل استقلال به نمایش گذاشت، این در حالی است که تجربه آبی پوشان بیشتر از سرخپوشان تبریزی بود و همین مسئله باعث پیروزی استقلال شد.

فرزامی در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف استقلال در این ملاقات چه بوده است؟ گفت: استقلال یک مشکل بزرگ دارد و آن هم نبود یک هافبک باتجربه و بازیساز است. در سه هفته ای که این تیم مقابل حریفانش به میدان رفته و به پیروزی دست پیدا نموده، نبود یک هافبک بازیساز کاملاً به چشم آمده بنابراین کادر فنی باید هر چه سریعتر فکری برای این مشکل کند زیرا اگر این فرایند ادامه یابد، به طور حتم استقلال در آینده، لیگ قهرمانان، جام حذفی و حتی لیگ برتر به مشکل برخواهد خورد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در خطوط دیگر شرایط برای استقلال خوب است؛ خط دفاع و دروازه بان های استقلال عملکرد خوبی در این سه هفته داشتند و نشان دادند که از آمادگی و هماهنگی خوبی برخوردارند. در خط حمله هم از یامگا بازی خوبی شاهد بودیم و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم اگر رودی ژستد مقابل فجر بازی کند، می تواند ارائه گر یک نمایش قابل قبول باشد یا خیر البته قضاوت در مورد خارجی های استقلال زود است و باید به آنها زمان داد که در هفته های آینده هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان پیدا نمایند.

فرزامی در مورد ملاقات روز آدینه آبی پوشان برابر فجر سپاسی گفت: فجر به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده، در هفته سوم توانست نفت آبادان را شکست دهد و حالا می خواهد در خانه، استقلال را هم شکست داده و شگفتی ساز گردد. فرهاد مجیدی هم باید بداند با حریف سختی بازی دارد؛ این تیم تا حدودی ناشناخته است. کادر فنی آبی پوشان باید تمرینات خود را بر اساس شناختی که از این تیم دارد، انجام دهد. به طور حتم فجر هم نقاط ضعفی دارد که استقلال می تواند از آن استفاده نموده و به چهارمین برد خود دست پیدا کند.

وی توضیح داد: در چند هفته اخیر آرامش خوبی به استقلال بازگشته، شرایط برای این تیم تغییر نموده و همه کوشش می نمایند تا استقلال در لیگ پیروز باشد. بازیکنان هم در شرایط خوبی قرار گرفته، از مسائل دور شده اند، تمرکز بیشتری بر روی تمرینات دارند و آمادگی بهتری نسبت به گذشته پیدا کردند. استقلال برخلاف سال های گذشته در سه هفته اول این فصل به سه پیروزی دست پیدا نموده و آرام آرام می رود تا بتواند در ادامه بازی ها هم این فرایند را در پیش بگیرد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: این روزها نبود دیدنگران در استادیوم کاملاً مشهود است. امیدوارم هر چه زودتر شرایطی فراهم گردد که علاقه مندان به فوتبال بتوانند به استادیوم آمده و تیمشان را تشویق نمایند. از مسئولین هم می خواهیم که اجازه دهند در صورت بودن شرایط مطلوب، طرفداران با رعایت اصول بهداشتی به استادیوم آمده تا بتوانند پس از گذشت دو سال بازی تیم های محبوبشان را به جای دیدن از تلویزیون، از استادیوم دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8575

به "استقلال یک مشکل بزرگ دارد، فجر می خواهد اولین شگفتی را رقم بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یک مشکل بزرگ دارد، فجر می خواهد اولین شگفتی را رقم بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید