اظهارات جالب فرهاد مجیدی بعد از شکست دادن پرسپولیس

به گزارش مجله بای بلاگ، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت 19:45 دقیقه امروز پنجشنبه (24 تیر) در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با رجحان استقلال در ضربات پنالتی تمام شد.

اظهارات جالب فرهاد مجیدی بعد از شکست دادن پرسپولیس

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در انتها این بازی گفت: این برد را به طرفداران استقلال تبریک می گویم. به پرسپولیس خسته نباشید می گویم. امیدوارم با این برد دل طرفداران را شادمان نموده باشیم.

وی درباره داوری علیرضا فغانی در دربی گفت: داوری مسئله ای نداشت و فغانی خوب سوت زد.

سرمربی استقلال درباره اظهارات مربی پرسپولیس و بعلاوه مسائل مدیریتی استقلال تاکید نمود: پرسپولیس به ما ارتباطی ندارد، ولی اگر لازم باشد در روز های آینده به طور مفصل درباره شرایط استقلال صحبت می کنم.

مجیدی در مورد تعویض هایش در دربی گفت: استراتژی ما این بود بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم. می توانستیم از فرصتهایمان استفاده کنیم. بازیکنان به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند و نیازی به تعویض نبود.

وی گفت: ضربات پنالتی در دربی شرایط روحی و روانی خاص خودش را دارد. سعی کردیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که شرایط روحی بالاتری داشتند.

سرمربی استقلال در مورد کسل نماینده بودن بازی در نیمه نخست توضیح داد: بازی پرسپولیس و استقلال همواره حساس است و موقعیت کم پیش می آید. هر تیمی از فرصت استفاده کند، برنده می گردد. در بازی قبل پرسپولیس یک فرصت نصفه داشت و پیروز شد و دروازه بان ما یک بار زمین خورد. حساسیت باعث می گردد بازی مجذوب نماینده نگردد. اینجا با تمام وجود از بازیکنان تشکر می کنم. غیرت، شرافت، مردانگی را برایم در این چند وقت تعریف کردند. افتخار می کنم مربی تیمی به نام استقلال و این بازیکنان باوجود و باشرف هستم که بدون دریافتی اینطور بازی می نمایند. به طرفداران می گویم قدر این بازیکنان را بدانند. اگر شاکله تیم حفظ و استقلال تقویت و مسائل مدیریتی کنار برود، این تیم در آسیا حرف برای گفتن دارد.

مجیدی در مورد اینکه گفته شده بود برای برد دربی به هر بازیکن استقلال پاداش 50 میلیون تومانی می دهد، تاکید نمود: صد درصد این کار را می کنم.

سرمربی استقلال درباره اینکه پرداخت این پاداش ها نشان می دهد اوضاع اقتصادی اش خوب است، است، گفت: در هفت بازی که داشتیم و شش برد و یک تساوی به دست آوردیم، دوستان خوبی داشتم که به استقلال یاری کردند؛ کسانی عاشق استقلال هستند و در اینستاگرام چیزی نمی گویند و در تمرین تیم هم نمی آیند. این پاداش را برای بازی بعدی دو برابر می کنم.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7929

به "اظهارات جالب فرهاد مجیدی بعد از شکست دادن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جالب فرهاد مجیدی بعد از شکست دادن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید