اعلام برنامه نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در خراسان جنوبی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه نمایش فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان تعیین شد.

اعلام برنامه نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در خراسان جنوبی

سید علی زمزم، امروز شنبه 17 مهر به رسانه ها خاطرنشان کرد: سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از 16 الی 20 مهرماه جاری با شعار سینما سرزمین خیال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه فیلم ها به میزبانی سینما پارک قاین در دو سانس در ساعت های 15 و 17 اکران می شوند، ادامه داد: حضور علاقه مندان در سینما با توجه به شرایط رنگبندی شهرستان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

زمزم با بیان اینکه شنبه 16 مهرماه، فیلم پسران دریا به کارگردانی افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی و فیلم یدو به کارگردانی مهدی جعفری اکران می شود، ادامه داد: در روز یکشنبه 17 مهرماه، فیلم های لیپار به کارگردانی حسن ریگی و داستان های هزار و یک روز به کارگردانی حبیب احمدزاده پخش می شوند.

به گفته وی، در سومین روز جشنواره، علاقه مندان می توانند فیلم های بام بالا به کارگردانی سیدجواد سیدحاتمی و برزنگی به کارگردانی حسین قاسمی جامی را تماشا کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: اکران فیلم بَلیط به کارگردانی مرتضی رحیمی و شهر گربه ها به کارگردانی سیدجواد هاشمی از برنامه های روز چهارم جشنواره (دوشنبه 19 مهر) است.

زمزم با بیان اینکه در آخرین روز جشنواره (سه شنبه 20 مهر) در سانس اول فیلم میان صخره ها به کارگردانی مختار عبداللهی اکران می شود، اظهار کرد: در سانس دوم، آی دی (پویانمایی کوتاه)، دوچرخه باز (کوتاه داستانی)، بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر(پویانمایی کوتاه)، ستارگان زیر باران (پویانمایی کوتاه)، برای بار دوم (کوتاه داستانی)، درختان خیابان ولیعصر یا امپرسیون(کوتاه داستانی)، علمیات طبقه دوم (کوتاه داستانی)، منم سمیرا (کوتاه داستانی) و وادیار (کوتاه داستانی) پخش خواهند شد.

وی گفت: علاقمندان در سراسر استان می توانند فیلم های این جشنواره را به صورت مجازی از طریق تلویزیون های اینترنتی فیلیمو و تیوا آنلاین هم مشاهده کنند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8514

به "اعلام برنامه نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید