افاضلی: به جای ایجاد تعهد باید اول پنجره نقل وانتقالاتی پارس جنوبی را باز کنیم، شرایط ما سخت است

به گزارش مجله بای بلاگ، هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت پیش از ارائه لیست بازیکنان مد نظرش به باشگاه، باید برای حل مشکل نقل و انتقالاتی باشگاه اقدام گردد.

افاضلی: به جای ایجاد تعهد باید اول پنجره نقل وانتقالاتی پارس جنوبی را باز کنیم، شرایط ما سخت است

هومن افاضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بخش عمده آن به خاطر طرفداران پرشور جم بود. استان بوشهر بسیار فوتبال خیز است و در سال های اخیر، بازیکنان زیادی به فوتبال کشور معرفی نموده است. امیدوارم در این مدت، شرایط بیرونی تغییر کند تا در انتهای فصل، پارس جنوبی را در لیگ برتر نگه داریم و در عین حال، بازی های آبرومندانه ای ارائه کنیم.

وی درباره شرایط سخت تیم پارس جنوبی توضیح داد: در سال های اخیر، تمام تیم هایی که گرفتم شرایط سختی داشتند. الان هم شرایط ما سخت است، اما مسئولان قول داده اند اوضاع تغییر می نماید که امیدوارم این اتفاق بیفتد و قول ها عملی گردد.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی این باشگاه اعلام کرد: امروز (یکشنبه) با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که پنجره نقل وانتقالاتی تیم باز گردد. باید به فدراسیون فوتبال بروم و ببینم اوضاع چگونه است. باید ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم. وقتی این موضوع تأثیر مستقیم روی کارم می گذارد، باید خودم آن را پیگیری کنم.

افاضلی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه ارائه نموده است یا خیر، به خبرنگاران گفت: باید ابتدا پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه را باز کنیم. پس از آن کارهای زیادی می توان انجام داد و می توانیم بازیکنان مناسبی برای یاری به تیم جذب کنیم. وگرنه نباید در این شرایط برای باشگاه، تعهد درست کنیم.

وی با با بیان اینکه فاصله تیم ها در پایین و بالای جدول بسیار کم است، بیان نمود: تیم های زیادی هستند که می خواهند شرایط خود را تغییر دهند. در بالای جدول، پنج تیم شانس قهرمانی دارند و با یکی دو بازی، ممکن است صندلی تیم ها در جدول تغییر کند. ما در وهله اول به حمایت طرفداران خونگرم خود خیلی امیدواریم. انگیزه همه در فوتبال این است که اعضای یک تیم، طرفداران را مسرور نمایند.

اگر پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه باز نگردد، شرایط مان خیلی سخت می گردد.، سرمربی پارس جنوبی ضمن بیان این جمله اعلام کرد: سایر تیم ها از لحاظ بازیکن و کادر فنی به دنبال تقویت خود هستند و همه کوشش می نمایند خودشان را برای نیم فصل دوم تجهیز نمایند. در این شرایط اگر تیمی نتواند خودش را تقویت کند، از سایر مدعیان عقب می ماند. الان بازیکنان آزاد زیادی در نقل وانتقالات حضور ندارند و افزایش مشتریان باعث می گردد قیمت بازیکنان بالا برود. جذب بازیکن در نقل وانتقالات زمستانی خیلی سخت است و مهمترین نکته برای ما، باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی است.

افاضلی درباره شناختش از بازیکنان تیم پارس جنوبی گفت: من امروز فیلم بازی های تیم را می بینم. پیش تر با بعضی از بازیکنان کار نموده بودم و فیلم بازی بسیاری از آنها را هم دیده ام. از بازیکنان پارس شناخت نسبی دارم.

وی درباره اینکه گفته می گردد او قرار است برای پارس جنوبی اسپانسر ببرد، توضیح داد: در تمام زندگی ام به هیچ تیمی اسپانسر نبردم که در پارس چنین کاری انجام دهم.

سرمربی پیشین تیم کارون اروند خرمشهر درباره مطالباتش از باشگاه کارون اروند خرمشهر گفت: رأی حکم طلبکاران کارون صادر شده است، اما هنوز دریافتی نداشته ایم. قرار شد باشگاه داماش گیلانیان که خریدار سهمیه کارون اروند بود، مطالبات ما را پرداخت کند، اما هنوز این باشگاه بلاتکلیف است و امیدوارم در این برهه، مسائل حل گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 214

به "افاضلی: به جای ایجاد تعهد باید اول پنجره نقل وانتقالاتی پارس جنوبی را باز کنیم، شرایط ما سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: به جای ایجاد تعهد باید اول پنجره نقل وانتقالاتی پارس جنوبی را باز کنیم، شرایط ما سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید