امارات پرواز پهپاد در این کشور را ممنوع کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، امارات پس از حمله پهپادی جنبش انصارالله یمن به ابوظبی، به خاطر آنچه علل امنیتی اعلام شده، دستور توقف پرواز پهپاد در این کشور را به مدت یک ماه صادر کرد.

امارات پرواز پهپاد در این کشور را ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، وزارت کشور امارات چند روز پس از حمله پهپادی جنبش انصارالله یمن به ابوظبی، امروز شنبه به خاطر آنچه علل امنیتی اعلام شده، دستور توقف پرواز پهپاد در این کشور را به مدت یک ماه صادر کرد.

به گزارش میدل ایست نیوز، این ممنوعیت که در هماهنگی با سازمان هوانوردی غیرنظامی گرفته شده شامل هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای سبک ورزشی در انواع و اشکال مختلف آن می شود.

وزارت کشور امارات این دستور را به دلیل آنچه نقض قوانین مرتبط با ورزش های هوایی و استفاده از پهپاد در منطقه ها غیرمجاز اعلام شده، اتخاذ کرده است؛ از سویی اعلام این دستور پس از حمله پهپادی روز دوشنبه جنبش انصارالله به زیرساخت های شهر ابوظبی، احتمال ارتباط مستقیم میان ممنوعیت پرواز پهپاد بر آسمان امارات و حمله انصارالله را تقویت کرده است.

سخنگوی نظامی جنبش انصارالله نیز پس از حمله هفته پیش اعلام کرده بود که این جنبش فرودگاه های دبی، ابوظبی، پالایشگاه نفتی ابوظبی و شماری از تاسیسات مهم و حساس این کشور را با 5 موشک بالستیک و هدایت شونده و شمار زیادی پهپاد هدف قرار داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8681

به "امارات پرواز پهپاد در این کشور را ممنوع کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "امارات پرواز پهپاد در این کشور را ممنوع کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات پرواز پهپاد در این کشور را ممنوع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید