امکان تبدیل خودروهای شخصی بنزینی به دوگانه سوز فراهم شد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: رییس اتحادیه سوخت های جایگزین از امکان ثبت نام مالکان خودروهای شخصی بنزینی که متقاضی تبدیل خودرو خود به دو گانه سوز هستند در سامانه IRNGV.IR خبر داد.

امکان تبدیل خودروهای شخصی بنزینی به دوگانه سوز فراهم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی محمودیان، رییس اتحادیه سوخت های جایگزین، با اشاره به اینکه ثبت نام تبدیل خودروهای عمومی بنزینی به دوگانه سوز با استقبال خوبی در سامانه IRNGV.IR همراه شده است، گفت: تعداد زیادی از متقاضیانی که در این سامانه ثبت نام کردند مالکان خودروهای شخصی بودند بنابراین با پیگیری های فراوان علاوه بر تبدیل خودروهای عمومی، امکان تبدیل خوردوهای شخصی نیز به دوگانه سوز فراهم شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های اجرا شده ، قطعات مورد نیاز و استاندارد تامین شده و با توجه به تقاضای صاحبان خودروهای شخصی از ابتدای تیر ماه دسترسی سامانه برای متقاضیانی که اتومبیل شخصی دارند باز می شود.

محمودیان ادامه داد: مالکان خودروهای شخصی که تمایل دارند اتومبیل خود را دوگانه سوز کنند، می توانند از طریق سامانه IRNGV.IR ثبت نام کرده و کارگاه موردنظر خود را برای انجام فرایند تبدیل انتخاب کنند. قطعا در این بخش نیز تمامی فرایند در کارگاه های مجاز و با صدور گواهی سلامت انجام می شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2903

به "امکان تبدیل خودروهای شخصی بنزینی به دوگانه سوز فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تبدیل خودروهای شخصی بنزینی به دوگانه سوز فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید