انتخابی جام جهانی؛ آغاز قهرمان ناامید کننده بود

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - در شبی که فرانسه در خانه متوقف شد، تیم های ملی پرتغال و بلژیک به اولین 3 امتیاز در راه رسیدن به جام جهانی دست یافتند.

انتخابی جام جهانی؛ آغاز قهرمان ناامید کننده بود

اولین شب از هفته اول مسابقات انتخابی جام دنیای 2022 در قاره اروپا با برگزاری یازده بازی در شهرهای تورین، بلگراد، سن دنی، هلسینکی، لون، لوبلین، استانبول، جبل الطارق، ریگا،

در مهم ترین بازی امشب که از گروه D برگزار گردید، تیم ملی فوتبال فرانسه مدافع عنوان قهرمانی دنیا به مصاف شاگردان آندری شوچنکو در تیم ملی اوکراین رفت و در شبی ضعیف با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این بازی ابتدا فرانسه با گل زیبای گریژمن از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم روی یک اتفاق مدافع فرانسه دروازه تیم خودی را به اشتباه باز کرد.

دیگر بازی این گروه بین تیم های فنلاند و بوسنی با تساوی 2 بر 2 به انتها رسید.

اما در سایر بازی ها و در گروه A، پرتغال که به علت شرایط کرونایی مجبور به میزبانی در ایتالیا شد، روبروی آذربایجانی نهاده شد که علی قربانی مهاجم ایرانی را در ترکیب اصلی داشت و به سختی و البته به لطف گل به خودی مدافع آذربایجان به پیروزی یک بر صفر دست یافت. در این بازی علی قربانی 85 دقیقه برای آذربایجان بازی کرد.

صربستان و ایرلند هم در بازی همزمان از همین گروه به مصاف هم رفتند. ملاقات جذاب این دو تیم با فزونی 3 بر 2 صربستان تمام شد تا این تیم صدرنشین گروه گردد.

از گروه E، بلژیک از تیم ملی فوتبال ولز میزبانی کرد و با فزونی 3 بر یک گام اول را در رسیدن به جام دنیای محکم برداشت. استونی هم روبروی ملی پوشان جمهوری چک نهاده شد و با شکست عجیب 6 بر 2 تحقیر شد.

در گروه G، مهم ترین ملاقات در استانبول برگزار گردید، جایی که تیم ملی ترکیه در اولین بازی این مرحله به مصاف هلند رفت و با برد شیرین 4 بر 2 از زمین خارج شد. سپس در دو بازی دیگر این گروه، جبل الطارق روبروی نروژ ایستاد و با قبول شکست 3 بر صفر به این بازی انتها داد. لتونی هم به مصاف مونته نگرو رفت و با شکست 2 بر یک زمین را ترک کرد.

همچنین از گروه H هم، کرواسی نایب قهرمان جام دنیای در ملاقاتی خارج از خانه به مصاف اسلوونی رفت و تن به شکست یک بر صفر داد. در بازی های همزمان قبرس از اسلواکی میزبانی کرد و به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید. مالت هم روبروی روسیه صف آرایی کرد و تن به شکست 3 بر یک داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6938

به "انتخابی جام جهانی؛ آغاز قهرمان ناامید کننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی جام جهانی؛ آغاز قهرمان ناامید کننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید