انجام 84 سورتی پرواز در مناطق سیل زده جنوب شرق توسط بالگرد های نیروی زمینی سپاه

به گزارش مجله بای بلاگ، سردار رحمانی گفت: بالگرد های میل 171 و 206 نیروی زمینی سپاه 84 سورتی پرواز به مدت بیش از 64 ساعت را در مناطق سیل زده انجام دادند.

انجام 84 سورتی پرواز در مناطق سیل زده جنوب شرق توسط بالگرد های نیروی زمینی سپاه

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه با تبیین اقدامات بالگردی نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان گفت: بالگرد های میل 171 و 206 نیروی زمینی سپاه مجموعا 84 سورتی پرواز درمناطق سیل زده جنوب شرق کشور انجام داده اند.

وی اضافه نمود: 4 فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه به صورت آماده باش در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور اقدامات امدادی را انجام داده و تا به امروز 348 نفر را در این مناطق جابجا نموده اند.

فرمانده هوانیروز سپاه با بیان اینکه بالگرد های نیروی زمینی سپاه در طی مدت وقوع سیل در منطقه جنوب شرق کشور بیش از 37 تن بارجابجا نموده اند؛ تاکید نمود: بالگرد های 206 و میل 171 نیروی زمینی سپاه بیش از 64 ساعت در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور پرواز نموده و اقدامات امدادی لازم را انجام داده اند.

وی ادامه داد: توزیع اقلام معیشتی و پزشکی در مناطق صعب العبور و نجات افراد گرفتار در سیل در مناطق تحت تاثیر سیل از دیگر اقدامات هوانیروز سپاه بوده است.

سردار رحمانی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی یک عبادت است، تاکید نمود: تا هرزمان که لازم باشد و با همه توان در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور به خدمت رسانی و انجام وظایف خود ادامه خواهیم داد. مردم عزیز سیستان و بلوچستان بدانند که سپاه مصمم به خدمت رسانی با همه امکانات در این مناطق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 451

به "انجام 84 سورتی پرواز در مناطق سیل زده جنوب شرق توسط بالگرد های نیروی زمینی سپاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 84 سورتی پرواز در مناطق سیل زده جنوب شرق توسط بالگرد های نیروی زمینی سپاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید