اپل برای ارتقای سیری یک استارتاپ هوش مصنوعی خرید

به گزارش مجله بای بلاگ، شرکت اپل برای ارتقای دستیار هوشمند صوتی مخصوص خود موسوم به سیری(Siri) و اطمینان از اینکه اطلاعات درستی را در پاسخ به درخواست های کاربران ارائه دهد اقدام به تصاحب یک استارتاپ هوش مصنوعی کانادایی کرده است.

اپل برای ارتقای سیری یک استارتاپ هوش مصنوعی خرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، اپل پیوسته به تلاش خود برای تصاحب و دستیابی به فعالیت های استارتاپ های هوش مصنوعی ادامه می دهد و این بار برای بهبود عملکرد سیری دست به این کار زده است.

خبرگزاری بلومبرگ می گوید شرکت اپل تأیید کرده است که به تازگی استارتاپ Inductiv که یک شرکت مستقر در کانادا است و از هوش مصنوعی برای تصحیح داده ها استفاده می کند و به نوبه خود، فناوری یادگیری ماشین را بهبود می بخشد، تصاحب کرده است.

اپل در مورد برنامه های خود و استاندارد خود که متکی به خرید گاه به گاه شرکت های کوچکتر فناوری است، توضیحی نداده است، اما به نظر می رسد این بار، تمرکز روی سیری است.

به نظر می رسد سازنده آیفون توجه ویژه ای به بهبود عملکرد و درک دستیار صوتی دارد، چرا که اخیرا یک استارتاپ دیگر موسوم به Voysis را برای تقویت درک زبان طبیعی سیری خریداری کرد.

اکنون داده های تمیز با تصحیح اطلاعات سیری، احتمال اینکه اطلاعات زائد بتوانند آن را سردرگم کند، کاهش می دهند.

اپل این اواخر اخیر مصمم به به روزرسانی سیری بوده و با استخدام جان جیاناندرا رهبر سابق هوش مصنوعی گوگل یک موج جدید ایجاد کرده است.

گفته می شود ممکن است مدتی طول بکشد تا جیاناندرا و استارتاپ هایی مانند Inductiv آنچه را که قصد انجام آن را دارند، فاش کنند. اپل به تدریج از طریق ویژگی هایی مانند Deep Fusion بیشتر هوش مصنوعی را به محصولات خود منتقل می کند، اما سیری هنوز برای رقابت با دستیارهای صوتی پیشرفته ای مانند الکسای آمازون یا دستیار گوگل، راه زیادی در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2412

به "اپل برای ارتقای سیری یک استارتاپ هوش مصنوعی خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای ارتقای سیری یک استارتاپ هوش مصنوعی خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید