بازیکن تازه استقلال خیلی زود از زیر فشار خارج شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر پیروز شد میهمان خود طرفدار تهران را در استادیوم آزادی با یک گل شکست داده تا یکی از 5 تیم 3 امتیازی در روز اول گردد. آبی پوشان در حالی که یک ضربه پنالتی را هم به وسیله وریا غفوری از دست داده بودند، در دقیقه 59 به تک گل پیروزی بخش خود دست یافتند تا لیگ بیست و یکم را با پیروزی شروع نمایند.

بازیکن تازه استقلال خیلی زود از زیر فشار خارج شد

جعفر سلمانی وینگر ملی پوش و تازه وارد تیم استقلال که نخستین بازی خودش در لیگ برتر را برای این تیم انجام داد، در این بازی زننده تک گل 3 امتیازی تیمش بود تا مهم ترین نقش را در نخستین پیروزی آبی پوشان در هفته نخست داشته باشد.

سلمانی یکی از معدود بازیکنان تازه استقلال بود که در بدو ورودش به این تیم با نقدهای روبرو بود و فشار این نقدها او را نیز تحت تاثیر قرار داده بود. گلی که این بازیکن در دقیقه 59 برای تیمش به ثمر رساند باعث شد در همین نخستین هفته از فشار منتقدان رها شده تا بتواند با آرامش بیشتری کارش را در جمع آبی پوشان دنبال کند.

استقلالی ها از ساعت 18 روز چهارشنبه و در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف طرفدار رفتند که با تک گل دقیقه 59 سلمانی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8544

به "بازیکن تازه استقلال خیلی زود از زیر فشار خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تازه استقلال خیلی زود از زیر فشار خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید