بازی نماینده عربستان با تراکتور در زمین بی طرف

به گزارش مجله بای بلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست باشگاه النصر برای برگزاری بازی با تراکتور در خاک عربستان را رد کرد.

بازی نماینده عربستان با تراکتور در زمین بی طرف

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون بازی در زمین بی طرف برای بازی های نماینده های ایران و عربستان همچنان برقرار است.

به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم های استقلال و النصر عربستان که به ترتیب اندازه الهلال و تراکتور هستند درخواست کرد که زمین بی طرف را برای میزبانی خود انتخاب نمایند.

باشگاه النصر عربستان با وجود فرصت دو هفته ای که AFC داد همچنان اصرار داشت که در استادیوم خانگی خود از نماینده ایران پذیرایی کند.

این باشگاه در نامه ای رسمی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد بر حق میزبانی خود از تراکتور اصرار و خاطرنشان کرد که می خواهد در استادیوم مرسول مبارک از نماینده ایران پذیرایی کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه النصر را دارد و درخواست این باشگاه عربستانی را رد کرد. به این ترتیب بازی النصر و تراکتور سازی هم مانند بازی استقلال و الهلال باید در زمین بی طرف برگزار گردد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7678

به "بازی نماینده عربستان با تراکتور در زمین بی طرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نماینده عربستان با تراکتور در زمین بی طرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید