بازی Fast &amp Furious Crossroads با حضور بازیگران اصلی فیلم معرفی گردید

به گزارش مجله بای بلاگ، طی رویداد گیم آواردز 2019، میشل رودریگز و وین دیزل - از بازیگران اصلی سری فیلم های سریع و خشن - روی صحنه آمدند و بازی Fast & Furious Crossroads را رسما معرفی کردند. این بازی توسط استودیوی Slightly Mad - سازنده بازی Project Cars - و با همکاری شرکت بندای نامکو ساخته می گردد.

بازی Fast &amp Furious Crossroads با حضور بازیگران اصلی فیلم معرفی گردید

یکی از نکات قابل توجه بازی، حضور بازیگران اصلی فیلم و صداپیشگی کامل آن هاست. به جز میشل رودریگز و وین دیزل، ترسی گیبسون هم از دیگر بازیگرانی به شمار می رود که قرار است در بازی حضور داشته باشد. علاوه بر این، آسیا کیت دیلون - بازیگر فیلم جان ویک - و سنیکا مارتین-گرین - بازیگر سریال مردگان متحرک - هم از جمله کاراکترهای بازی هستند.

با نگاهی به تریلر معرفی بازی نمی توان اطلاعات خاصی را از گیم پلی و حتی داستان آن به دست بیاوریم. با این حال، سازندگان اعلام نموده اند که بازی در کنار بخش داستانی، یک قسمت چندنفره هم خواهد داشت که در آینده جزئیات بیش تری را از آن منتشر می نمایند. به گفته سازندگان، بخش داستانی بازی قرار است دنیای کل مجموعه را گسترش دهد و با توجه به تریلر بازی، از همین الان می توان انتظار مسابقات پر زد و خورد را داشته باشیم.

اندی تودور از استودیوی Slightly Mad درباره معرفی بازی گفت: به عنوان طرفدارا این مجموعه، باعث افتخار است که می توانیم مجموعه Fast & Furious را با یک داستان و کاراکترهای کاملا جدید به دنیای بازی های ویدیویی بیاوریم.

Fast & Furious Crossroads برای عرضه در ماه می سال 2020 برنامه ریزی شده است. همچنین نهمین قسمت از سری فیلم های سریع و خشن در تاریخ 22 می سال 2020 روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: Gematsu

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 55

به "بازی Fast &amp Furious Crossroads با حضور بازیگران اصلی فیلم معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Fast &amp Furious Crossroads با حضور بازیگران اصلی فیلم معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید