بایدن رسماً نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 شد

به گزارش مجله بای بلاگ، جو بایدن با کسب تعداد وکلای مورد احتیاج برای نامزدی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، رسماً بعنوان نامزد حزب خود معرفی گردید.

بایدن رسماً نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن با کسب تعداد وکلای انتخاباتی مورد احتیاج برای کسب نمایندگی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، رسماً نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری کشور خودش شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس، آدینه شب به وقت محلی، نامزدی بایدن بعنوان نامزد نهایی حزب دموکرات برای ورود به رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را اظهار داشت.

جو بایدن، معاون باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در بیانیه ای در این خصوص گفت: رقابت در کنار با استعدادترین گروه از نامزد هایی که حزب دموکرات تا به امروز در میدان رقابت داشته است، افتخاری برای من محسوب می گردد و من مفتخرم که اعلام کنم که ما بعنوان یک حزب متحد، در این انتخابات عمومی وارد می شویم.

گرچه ماههاست که بایدن بعنوان نامزد پیش فرض دموکرات ها برای ورود به رقابت های نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بوده است، اما پیروزی روز سه شنبه وی در انتخابات درون حزبی دموکرات ها در ایالات سراسر آمریکا به وی یاری کرد تا یکهزار و 991 وکیل انتخاباتی برای کسب نامزدی نهایی حزب دموکرات ها را تضمین کند.

طبق گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، کسب نامزدی حزب دموکرات برای ورود به رقابت های اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در شرایطی اجرا شده است که ایالات متحده آمریکا با بحران بیماری همه گیر کرونا، افزایش بیکاری و موجی از اعتراضات سراسری علیه نژادپرستی و خشونت و وحشیگری پلیس این کشور روبرو است.

گاردین در ادامه گزارش خود نوشت که بایدن با قدرت وارد رقابت های نهایی انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 آمریکا شده است و بیشتر نظرسنجی هایی که اخیراً برگزار شده، نشان می دهد که وی در مقایسه با ترامپ در شماری از ایالات کلیدی پیش تر است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2486

به "بایدن رسماً نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن رسماً نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید