بایدن و گوترش با یکدیگر ملاقات کردند

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید در بیانیه ای خاطرنشان کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد ملاقات و تبادل نظر نموده است.

بایدن و گوترش با یکدیگر ملاقات کردند

مطابق این بیانیه، بایدن با گوترش ملاقات کرد تا مشارکت قوی بین آمریکا و سازمان ملل متحد را که به ویژه بر اساس ارزشهای مشترک که شامل احترام به حقوق دنیای بشر، آزادی های اساسی و حقوق بین الملل است، مجدداً تأیید کند.

کاخ سفید در همین رابطه گفت: آنها درباره اهمیت چندجانبه گرایی و دفاع از دموکراسی و نظم بین المللی قانون محور که به وسیله سازمان ملل پشتیبانی می گردد و برای مقابله با بزرگترین چالش های امروز بسیار حیاتی است، رایزنی کردند.

بعلاوه کاخ سفید اضافه کرد که بایدن و گوترش به ویژه درباره فوریت کار مشترک صحبت کردند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: به طور خاص، آنها درباره فوریت همکاری با یکدیگر همراه با کشورهای عضو سازمان ملل متحد برای انتها دادن به همه گیری کووید -19، آماده شدن برای تهدیدهای امنیتی آینده مرتبط با حوزه سلامت، مبارزه با تغییرات اقلیمی، تقویت سیستم ها و امنیت غذایی، برطرف نیازهای بشردوستانه، جلوگیری از درگیری ها و کاهش آنها، ترویج و دفاع از حقوق بشر در سراسر دنیا صحبت و مصاحبه کردند.

بیانیه مذکور در انتها اضافه کرد: رئیس جمهور بار دیگر تاکید نمود که چالش های پیچیده و دنیای را تنها می توان با راهکار های واقعی دنیای حل کرد؛ رویکردی که در منظره رئیس جمهور برای بازسازی بهتر منعکس شده است. وی بر نقش منحصر به فرد سازمان ملل در تأمین رفاه، صلح و امنیت برای همه تاکید نمود.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8407

به "بایدن و گوترش با یکدیگر ملاقات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن و گوترش با یکدیگر ملاقات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید