با زندگی در این کشورها پول دریافت می کنید!

به گزارش مجله بای بلاگ، اگر در دست و دلبازترین شهرهای دنیا اقامت کنید، به شما پول می دهند…

برخی از دست و دلبازترین شهرهای دنیا برای جلوگیری فرایند کاهش رشد جمعیت، تصمیمات متفاوتی اتخاذ نموده اند. شاید برایتان عجیب و باورنکردنی باشد اما به راستی با زندگی در این شهرها پول دریافت می کنید! برخی از این کشورها به مهاجران زمین مجانی می دهند و برخی دیگر به مردمی که موافقت نمایند از شهر و دیار خود کوچ نموده و در سرزمین آنها مستقر شوند، پول نقد اعطا می نمایند. دست و دلبازترین شهرهای دنیا برای کسانی که قصد مهاجرت دارند و می خواهند محل زندگی خود را تغییر دهند، یک پیشنهاد ویژه دارد. چه چیزی بهتر از اینکه به شهرهای زیبا و متنوع کوچ کنید و بابت آن به شما پول هم بدهند.

با زندگی در این کشورها پول دریافت می کنید!

با خبرنگاران همراه باشید…

1. با زندگی در شهر کاندلا، ایتالیا پول دریافت می کنید. (Candela, Italy)

شهر کاندلا در نواحی جنوبی ایتالیا و منطقه پولیا واقع شده است. در دهه 1990 در این شهر بیش از 8000 نفر زندگی می کردند. خیابان های شلوغ کاندلا همواره مملو از توریست بود و از این رو، به ناپل کوچک معروف بود. اما امروز جمعیت این شهر به 2700 نفر رسیده است و این موضوع شهردار کاندلا را نگران نموده است. مسئولین شهر تصمیم گرفته اند تا به هر کس که در این شهر زندگی کند ماهیانه مبلغ 2000 یورو (2350 دلار) پرداخت نمایند.

این تنها چاره ایست که به فکر مسئولین رسیده تا از این طریق بتوانند مردم را برای اقامت در شهرشان ترغیب نمایند و دوباره خیابان های پر پیچ و خم کاندلا را به روزهای اوج خود باز گردانند. کاندلا یک روستای زیبا است که توسط تپه های سرسبز و جنگل های انبوه احاطه شده است.

افرادی که به زندگی در این شهر علاقه دارند، باید در داخل کاندلا یک خانه اجاره نمایند و یک شغل برای خودشان دست و پا نمایند که حقوق معوقه آن به 7500 یورو در سال برسد. افراد مجرد از صندوق های شهری 800 یورو، زوج های جوان 1400 یورو، خانواده های سه نفره 1500 تا 1800 یورو و خانواده های 4 تا 5 نفره 2000 یورو حقوق ماهیانه دریافت خواهند کرد.

2. پنگا، اسپانیا یکی از دست و دلبازترین شهرهای دنیا

پنگا دهستانی کوچک در شرق کشور اسپانیا است. دولت اسپانیا تصمیم گرفته برای تقویت و توسعه اقتصاد این منطقه و جذب مهاجران، به زوج های جوانی که موافقت نمایند در پنگا زندگی نمایند، 3000 یورو پرداخت نماید.

همچنین، بعضی از شهرهای ایالات متحده، کانادا و سرتاسر آلاسکا برای مستقر کردن مهاجران حاضرند پول بپردازند.

3. نیوهیون، کنتیکت

(New Haven, Connecticut)

شهر نیوهیون به کسانی که تصمیم بگیرند در این شهر زندگی نمایند، برای خرید خانه 10000 دلار پیش پرداخت بدون بهره اعطا می کند. کارمندان شهر، معلمین، آتش نشانان و ارتش 2500 دلار دیگر هم دریافت خواهند کرد.

مسئولین این شهر برای بهبود امکانات صرفه جویی در انرژی تا 30000 دلار وام قابل بخشش می دهد. اگر در این شهر اقامت کنید، دولت هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی را تا دوران فارغ التحصیلی تقبل می کند.

4. مارکیوت، کانزاس یکی از دست و دلبازترین شهرهای دنیا (Marquette, Kansas)

افت جمعیت این ایالت کانزاس از سال های اولیه دهه 1900 آغاز شد. شهرهایی مانند مارکیوت برای حل معزل کمبود جمعیت، زمین های مجانی به کسانی که تصمیم بگیرند در این شهر زندگی نمایند، اعطا می نمایند.

زمین های مجانی ماکیوت در بخش غربی منطقه واقع شده اند و از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند. برای واجد شرایط بودن از حق مالکیت زمین مجانی، شما باید در طول یک سال تا ساخت خانه و حد اقل یک سال پس از تکمیل ساخت خانه تان در این شهر اقامت داشته باشید.

5. سرتاسر آلاسکا

آلاسکا، شمالی ترین منطقه کره زمین، مناسب کسانی است که عاشق برف و یخبندان هستند. از سال 1976، مقامات این کشور از صندوق دائمی خود به ساکنین منطقه پول پرداخت می نمایند. درآمدهای نفتی این کشور به طور مساوی بین ساکنین آن تقسیم می گردد.

برای دریافت سهم خود باید حداقل یک سال در آلاسکا زندگی کنید، 190 روز تقویم را در آنجا حضور داشته باشید و هیچ جرمی مرتکب نشوید تا سهم 3269 دلاری خود را دریافت کنید.

6. سرتاسر ساسکاچوان، کانادا (Saskatchewan, Canada)

برای جذب دانشجو، ساسکاچوان به فارق التحصیلان تا 15956 دلار آمریکا یاری هزینه تحصیلی می پردازد. این وام بدون بهره تا 10 سال قابل پرداخت می باشد.

7. شیلی (Chile)

کشور شیلی برای تبدیل شدن به قطب تجاری آمریکای جنوبی، مبلغ 45000 دلار به اضافه یک ویزای کاری یک ساله برای راه اندازی کسب و کار و تجارت در آنجا پرداخت خواهد نمود.

8. آبشار نیاگارا، نیویورک (Niagara Falls, New York)

آیا برای ادامه تحصیل به وام دانشجویی احتیاج دارید؟ تنها اگر به منطقه آبشار نیاگارا مهاجرت کنید، این امر محقق خواهد بود. این شهر در حدود 7000 دلار برای اقامتی دو ساله در محله های مشخصی اعطا خواهد نمود. علاوه بر این شما در نزدیکی یکی از عجایب هفت گانه دنیا زندگی خواهد نمود.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: سفرمی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1677

به "با زندگی در این کشورها پول دریافت می کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زندگی در این کشورها پول دریافت می کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید